Avatar billede uvidende_studerende Nybegynder
03. august 2003 - 18:02 Der er 7 kommentarer

kan nogen anbefale en god bærbar til studiebrug??

hej!
Efter sommerferien bliver jeg gymnasie studerende på fuldtid(!)Jeg vil investere i en god bærbar computer, men hvilken? Den skal min. have 14" skærm, kunne kobles online, have CD-rom drev (og gerne DVD!), helst være af flot design og ikke have højt støjniveau. Den må max. koste 13000 kr.
Har kigget på Fujitsu Siemens Amilo EL (fundet www.computercity.dk) og AsusM2400N (www.laptop4u.dk) Syntes at Apple iBook har flot design, men hørt at der kan være meget bøvl med MAC (hvad end det så er?) Har intet forstand på computer området, så alle "måske-brugbare svar" er MEGET velkomne:o)
Avatar billede nmh Nybegynder
03. august 2003 - 18:08 #1
IBM thinkpad: der er et hav af modeller.
Det er min erfaring, at det er de mest robuste maskiner til gymnasiebrug.
Avatar billede uvidende_studerende Nybegynder
03. august 2003 - 18:10 #2
er der en hjemmeside på disse computere?
Avatar billede nmh Nybegynder
03. august 2003 - 18:12 #3
Avatar billede abpdk Nybegynder
03. august 2003 - 18:16 #4
Hvis det er et spørgsmål om at få så meget som muligt for maks. 13000,-
http://www.edbpriser.dk/computere/notebook-top10.asp?ID=1464578042

...eller hvis du bare skal ha' hvad du nævner ovenfor
http://www.edbpriser.dk/computere/notebook-top10.asp?ID=1464578047
Avatar billede morten_leth Nybegynder
03. august 2003 - 18:24 #5
ellers tjek www.sddata.dk ud... de har nogen rimelig fede bærbare og en fed service....
Avatar billede phuc69 Juniormester
22. august 2003 - 14:50 #6
Jeg kan anbefale compaq maskiner. Har selv en og er yderst tilfreds. Du skal nok overveje at der skal være en brænder i, det kan man altid bruge. Jeg har set at fona har tilbud lige nu, på en maskine der koster omkring 7000. Hvilket er utrolig billigt. Den har alle de funktioner som du efterspørger.
Avatar billede phuc69 Juniormester
18. december 2003 - 14:42 #7
lukketid