Avatar billede worbech Nybegynder
02. august 2003 - 21:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Login på Xp

Efter jeg tilføjede Client Service for Netware, kommer der et login-vindue hver gang jeg åbner window. Det er ikke identisk med det login-vindue, der fremkommer, når jeg sætter password på mine brugere, ligner nærmere det fra windows 2000. Jeg håbede at vinduet ville forsvinde, efter jeg fjernede denne service igen, men det gjorde den ikke. Den dukker også op, selvom jeg intet password har på computeren. Nogen der har et bud på, hvordan jeg fjerner den?
Avatar billede abpdk Nybegynder
02. august 2003 - 21:45 #1
Under "Control Panel" -> "User Accounts" -> "Change the way users log on or off"...er "Use the Welcome screen" da markéret? Hvis ikke så prøv at markér den. (beklager det engelske)
Avatar billede hmortensen Nybegynder
02. august 2003 - 21:45 #2
http://www.winguides.com/registry/display.php/972/

Du sætter bare LogonType til 1 igen
Avatar billede worbech Nybegynder
02. august 2003 - 23:37 #3
Takker... Nu virker det :)