Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
02. august 2003 - 09:50 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Toplist på besv. spm

Hey..

Ligesom der er en Top 10 menu, på dem der har flest points, syntes jeg også at der skal være en Top 10 menu på dem der har besvarede flest spm.

Hvad syntes i?

// Anders
Avatar billede songmess Nybegynder
02. august 2003 - 09:57 #1
Det lyder da som en god ide. Så kan vi se hvem der er de rigtige "Kloge Åger"

:-)
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2003 - 10:02 #2
Hvem der er "klogest" viser antallet af point. Der er vel det point systemet er lavet for...
eller tar' jeg fejl ??
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
02. august 2003 - 10:03 #3
phatlasse ->> Jo, men der er mange som besvarer en masse, men osse bruger en masse :)
Avatar billede Slettet bruger
02. august 2003 - 10:12 #4
det kan du jo ha' ret i :o)

Men jeg synes de 2 ting ligger meget tæt på hinanden. Så enten skulle man lave det ene system eller det andet.

Men en top 10 over hvem der har flest accepteret svar, ville måske vise lidt mere om hvem der "klog". end det nuværende point system.

Ideen med point synes jeg nu er meget underholdende, selvom jeg godt ved at det ikke altid afspejler det helt rigtige. Desværre sider der mange point liderlige bruger, som kun tænker på at score point (jeg fatter ikke hvorfor - man kan jo ikke handle for dem) :o)

Det fedeste ved eksperten (og andre forums) er dog at hører at folk blir' glade for ens hjælp.

pointsystem, top10 osv. er ren underholdingsværdi for mig.
Avatar billede fromsej Praktikant
02. august 2003 - 11:23 #5
Phatlasse>>Du har helt ret, antallet af point er ikke afgørende, derimod et tak for hjælpen er uvuderligt.*S*
Avatar billede lrd Nybegynder
02. august 2003 - 12:29 #6
Totalt enig med Phatlasse og Fromsej. Point er kun et extra feature men et tak for hjælpen efterfulgt af en god feedback er mere værd end de point
Avatar billede arne_v Ekspert
02. august 2003 - 13:21 #7
snuseren>

Jeg forstå ikke helt dit argument. Top 10 point i kategori ude til højre
er mig bekendt de point man har lavet uden fradrag for dem man har brugt.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. august 2003 - 13:22 #8
I modsætning til total placering til venstre som er inklusive 5 point per dag
men fratrukket det man har brugt.
Avatar billede arne_v Ekspert
02. august 2003 - 13:25 #9
I øvrigt burde point systemet jo give et bedre billede af ens
præstationer da det principielt jo bruges til at give flere point
for svære spørgsmål.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
02. august 2003 - 14:57 #10
arne_v ->> Ja, men hvor tit gives der fair points?? Der er ikke særlig mange der benytter sig af 15: Let 30: Middel og 60: Svær, de tager 200 points, uanset om det er let eller svært, hvis det er en hasteopgave.
Avatar billede lrd Nybegynder
02. august 2003 - 15:00 #11
Nu er det vel oz feedback der betyder mest! Det er jo ikke point vi andre så kaldte nørder lærer noget af med en god feedback er jo guld værd
Avatar billede arne_v Ekspert
02. august 2003 - 15:01 #12
200 point fordi det haster er tit set.

Meget få point for meget svære opgaver er også set.

Mystiske fordelinger af point ved flere besvarelser hænder også.

Men på trods af alt dette, så burde point stadig give en bedre indikation
end antallet.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
02. august 2003 - 19:09 #13
ja ja, men Point top 10 listen bør stadig være der, men det skader jo ikke der er 2 :o)