Avatar billede yesyesok Nybegynder
01. august 2003 - 14:53 Der er 9 kommentarer

login system

login system med oprat+admin+coadmin og mulige hed for at udbygge den ?!?
Avatar billede streetniki Nybegynder
01. august 2003 - 14:56 #1
Sæt flere points til det..

Ellers tror jeg ikke der er nogen som gider.. ;-)
Avatar billede yesyesok Nybegynder
01. august 2003 - 14:57 #2
det kan jeg ikke nu
Avatar billede exp Juniormester
01. august 2003 - 17:12 #3
Jo, i menuen til venstre er der et punkt der hedder "Tildel flere point"
Avatar billede yesyesok Nybegynder
01. august 2003 - 18:04 #4
tak det vidste jeg ikke at man kunne
Avatar billede yesyesok Nybegynder
01. august 2003 - 20:30 #5
Har en pobblem med min post-system Login

Warning: Cannot add header information - headers already sent by (output started at /customers/clan-tmd.dk/clan-tmd.dk/httpd.www/ny/post-system/conn.php:2) in /customers/clan-tmd.dk/clan-tmd.dk/httpd.www/ny/post-system/login.php on line 16

og sådan ser den nu
line 14 $_SESSION['brugernavn'] =  $raekke['brugernavn'];
line 15    $_SESSION['kodeord'] = $raekke['kodeord'];
line 16    header("Location: menu.php");
line 17    mysql_close($conn);
Avatar billede yesyesok Nybegynder
01. august 2003 - 20:31 #6
login system
login system med oprat+Bruger+admin+coadmin og mulige hed for at udbygge den ?!?
Avatar billede -xyz- Nybegynder
30. august 2003 - 15:10 #7
For det første laver den fejlen:
Fordi di side ikke starter sådan her:
<?php
session_start();

du har noget stående før session_start() og det må man ikke, så bliver den sur
hvis du eventuelt har noget html før dit php bør du sætte denne kode i toppen
<?
session_start();
?>
af dokumentet... du skal vide at en blank linie før dit <? tag vil den lave sammen fejl som hvis du havde 1000 linier kode...
Avatar billede -xyz- Nybegynder
30. august 2003 - 15:10 #8
Fejlen: Warning: Cannot add header information
Avatar billede exp Juniormester
09. september 2003 - 11:43 #9
Det kan være fordi du har output inden de skriver til en header...