Avatar billede bierchen Nybegynder
31. juli 2003 - 08:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ved afvikling af CGI/Perl script åbnes et login vindue.

Jeg har en IIS-server hvorpå der ligger et Perl Script. Når jeg klikker på linket, kommer der et loginvindue frem, med en dialogboks, hvor jeg skal indtaste mit brugernavn og adgangskode.

Hvis jeg indtaster mit brugernavn og adgangskode så afvikles scriptet.

Trykker jeg "Cancel" i login boksen, får jeg følgende fejlmeddelse: "HTTP 401.3 - Access denied by ACL on resource"

Men scriptet skulle gerne afvikles uden at man skal logges ind først.

Er der nogen der har set dette før ??
Avatar billede bjergand Nybegynder
31. juli 2003 - 16:41 #1
Hvilke rettigheder har mappen scriptsne ligger i, hvilke rettigheder har scriptsne selv? Har i det mindste IUSR_maskinenavn læserettigheder til filen?
Avatar billede bierchen Nybegynder
03. maj 2004 - 23:07 #2
luk