Avatar billede thehangman Nybegynder
30. juli 2003 - 13:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med Kiss DVD DP-330

Howdy guys

Hvis jeg ripper en DVD til cue/bin filer og derefter brænder med Nero opstår følgende problem på nogle af de brændte cd'er:

Kiss har en start/splash screen som kommer på hver gang DVD tændes. Ved de fleste afspilninger opstår der ingen problemer men ved enkelte kan filmen ikke "brænde" igennem ovennævnte start/splash screen. Filmen kører og der er ingen problemer med lyd og evt. tekst men billedet bliver delvist dækket af start/splash screen.

Nogle gode ideer?

Jeg kan nævne at FW er opdateret til ver. 3.28 og at det ikke har noget at gøre med type af medier.
Avatar billede cgleerup Nybegynder
02. august 2003 - 16:52 #1
Prøv at købe dine dvd'r i stedet for at rippe dem, på den måde er der også støre sandsynlighed for at vi fremover vil kunne se store film i biograferne. Med andre ord at filmselskaberne stadig eksistere.
Avatar billede thehangman Nybegynder
12. august 2003 - 13:02 #2
Har du tænkt lidt over det du skrev? For at kunnne rippe en DVD er jeg jo nødvendigvis nød til at have købt den originale! Jeg ved ikke om du er valgt til at være moralens vogter men lad vær med at mistænkligør mit spørgsmål. Hvis du er i tvivl om anstændigheden af mit spørgsmål kan du jo bare spørge hvad jeg bruger mine LOVLIGE kopier til!
Avatar billede thehangman Nybegynder
13. august 2003 - 09:49 #3
tsk tsk