Avatar billede janthomasen Nybegynder
29. juli 2003 - 12:44 Der er 11 kommentarer

drivers til medion camera model 5975

jeg har et medion digital camera hvor jeg har mistet min driver til så nu mangler jeg et sted at download den der er en tysk men den funger ikke er der nogle der kan hjælpe
Avatar billede tobiash Praktikant
29. juli 2003 - 15:37 #1
Hej Jan!

Send mig din mail til mig, så skal jeg sende dig driverne (tobiash@email.dk)
Avatar billede tobiash Praktikant
29. juli 2003 - 15:45 #2
Avatar billede tobiash Praktikant
01. august 2003 - 10:15 #3
Hvordan gik det? Fungere driverne?
Avatar billede janthomasen Nybegynder
01. august 2003 - 23:37 #4
nej .den fungere ikke for den er tysk og den har jeg prøvet og der er en fejl i den for den vil ikki ud pakke den så jeg kan bruge den så hvis du har en anden måde må du gerne skrive til mig igen det kan da også være at du er beder til at fåden til at virke for jeg er ikke den bedste til tysk men hvis det kan lade sig gøre at få en på engelsk så kan jeg bedre føle med .så hvis du kan sende den engelske ,så vil jeg blive tak nemlige venlige hilsen jan
Avatar billede tobiash Praktikant
05. august 2003 - 08:37 #5
Har sendt dig en installationsguide på dansk. Driverne er stadig på tysk men det kan der ikke gøres noget ved!

mvh.
Tobias
Avatar billede tobiash Praktikant
05. august 2003 - 10:24 #6
Sorry, har fået mailen til bage i hovedet, men du kan downloade den her :

            http://www.webglobe.dk/medion.doc
Avatar billede tobiash Praktikant
07. august 2003 - 15:04 #7
Har Du fået det til at virke?
Avatar billede tobiash Praktikant
26. august 2003 - 10:35 #8
Hvad med at accepter svaret !!
Avatar billede cool_boy Nybegynder
25. april 2004 - 14:18 #9
Hej tobiash
Kan du sende den til min e mail, jeg har det samme problem med det samme kamera.
de vil være til store hjælp.
Avatar billede cool_boy Nybegynder
25. april 2004 - 14:18 #10
mit email er issa_haidar@msn.com
Avatar billede tobiash Praktikant
25. april 2004 - 16:29 #11
Beklager, Cool_boy, jeg har dem ikke mere du er nødtil at download dem selv fra linket her :

http://www.medion.de/downloads/?op=detail&id=541&type=treiber&lang=de