Avatar billede hu_kares Nybegynder
26. juli 2003 - 19:35 Der er 3 kommentarer

Problem med Mirc/winssl

Før jeg tog på ferie virkede det fint... nu har alt udstyret stået slukket i 10 dage og nu virker det ikke.

Før jeg starter min mirc starter jeg WinSslWrap - derefter startes mirc og jeg skriver /server localhost.

Og her plejer jeg så at få forbindelse til den server jeg skal have fat i - men nu sker der det at min router går ned.... jeg mister simpelthen internetforbindelsen fra begge mine pc'ere...

Efter lidt tid kommer der liv i den igen - virker som om routeren rebooter (Cisco 806)

Nogen der har en idé om hvad det kan være ?

Jeg kan fint connecte til IRc servere uden om winssl.

Jeg har også prøvet at starte en ny ssl connection til en anden server - det hjalp ikke. jeg kører med nyeste version..
Avatar billede knocker Nybegynder
27. juli 2003 - 01:29 #1
Jeg kender intet til winssl, men kan det være noget opsætnings mæssigt? Det lyder det stærkt som. Kør igennem det hele, og dobbelt tjek det :)
Avatar billede zkn Nybegynder
28. juli 2003 - 13:56 #2
Forward dine porte.
Avatar billede hu_kares Nybegynder
28. juli 2003 - 17:04 #3
jeg har været igennem det hele... 3 gange... har også oprettet nye forbindelser.

Mine portforwards er også som de skal være.... og er heller ikke blevet ændret...