Avatar billede s_kjaer Praktikant
26. juli 2003 - 17:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Visning af brugerinfo

Hej

Jeg er efterhånden ved at være træt af de brugere der opretter en masse spørgsmål, men aldrig får lukket nogle af dem. (og jeg er nok ikke den eneste....)
Derfor har jeg et forslag til følgende ændring på eksperten:
Under brugernavnet på spørgeren, skal der stå hvor mange dage man har været aktiv, hvor mange spm man har oprettet, og hvor mange åbne spm man har.

Ved at vise de informationer vil man med det samme kunne afgøre om det er en bruger man gider hjælpe.

Jeg ved godt at man bare kan klikke på brugernavnet for at få vist de samme informationer, men hvorfor skal det være så besværligt.
Avatar billede lrd Nybegynder
26. juli 2003 - 18:06 #1
Det forslag er der lavet tråde om utallige gange :-)

Men en god ide ja
Avatar billede athlon-pascal Juniormester
26. juli 2003 - 18:27 #2
Der skal vises hvor mange spm  i alt en bruger har åbene, hvor mange af brugerens åbne spm der har været åbne i mere end en uge og hvor mange af brugerens åbne spm der har været åbne i mere end en måned.
Avatar billede snuseren.dk Nybegynder
26. juli 2003 - 18:30 #3
Go idé!

Synt's bare at man skulle klikke på navnet, og så dukker der den samme box op, som der gør ved de brugere, som besvarer spm.'et bare med de pågældende oplysninger..

// Anders
Avatar billede killer_bee Nybegynder
27. juli 2003 - 19:04 #4
Jeg har oprettet en tråd .. men ingen respons fra admin
http://www.eksperten.dk/spm/373945
Avatar billede s_kjaer Praktikant
20. oktober 2003 - 15:55 #5
lukket