Avatar billede gizp Nybegynder
25. juli 2003 - 10:55 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Hjælp til MsgPlus!

Efter jeg har installeret MsgPlus! er min computer begyndt at lagge og jeg får hele tiden en browserbar ved navn grucrssdovb som hele tiden kommer igen!

Hvad kan jeg gøre for at stoppe dette???

Har scannet computeren med Ad-aware!

/gizp
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
25. juli 2003 - 10:57 #1
kontrolpanel - administration - tjenester. Prøv at deaktivere messenger der inde ... Har du installeret Plus! med den såkaldte sponsor?
Avatar billede rune_c Nybegynder
25. juli 2003 - 10:59 #2
Avatar billede gizp Nybegynder
25. juli 2003 - 11:00 #3
Aner det ikke!

Og har ikke en administration i kontrolpanelet, har win98
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
25. juli 2003 - 11:04 #4
Det er vist en ting, der bliver installeret med Plus! hvis man ikke passer på IKKE at installere den der sponsor tingest .. Men gør som Rune sagde .. download Hijackthis og kør det ... http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#18
Avatar billede rune_c Nybegynder
25. juli 2003 - 11:05 #5
altså hent HiJack this fra http://www.tomcoyote.org/hjt/ og scan din computer. Find grucrssdovb, marker det og slet det.
Avatar billede gizp Nybegynder
27. juli 2003 - 20:32 #6
Tak for jeres svar, men det der virkede bedst var at jeg slettede det. Fordi jeg var kommet til at accepteret at der blev instaleret "sponsor" programmer... men tak alligevel!
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
27. juli 2003 - 21:42 #7
Det var jo det jeg sagde ;) Du kan sagtens installere det igen og så fravælge sponsoren. Jeg har ingen problemer med min ..
Avatar billede gizp Nybegynder
29. juli 2003 - 09:06 #8
Ups ja... det sagde du jo... så var det dig der skulle have haft point!
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
29. juli 2003 - 12:40 #9
Det gør såment ikke noget :o) Ville bare gøre opmærksom på, at du ikke behøver at tænke, at Plus! er noget forfærdeligt noget :o) Bare fravælg sponsoren ...
Det er noget, som programmøren der har udviklet Plus! til msn 6.0 har lagt ind, for at "tjene nogle penge på det" .. Der var en kæmpe diskussion om det på msn forummet på et tidspunkt, fordi sponsoren var tvunget i begyndelse. Men nu kan man fravælge den