Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 21:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

IT-Channels?

Ka i nævne mig nogle gode seriøse IT-Channels på IRC (ska være danske)
Avatar billede znipestar Nybegynder
24. juli 2003 - 21:40 #1
?
Avatar billede benny.dk Nybegynder
24. juli 2003 - 22:08 #2
Jeg tror ikke de findes, jeg kender i hvert fald ikke nogen, men prøv dk.edb.* nyhedsgrupperne, der er nogle meget kompetente folk.
Avatar billede znipestar Nybegynder
25. juli 2003 - 01:02 #3
altså #dk.edb eller hvad?
Avatar billede benny.dk Nybegynder
25. juli 2003 - 10:09 #4
Nej. Nyhedsgrupper er noget som man abbonere på via en nyhedsgruppe læser (fx outlook express).

Der er et helt hieraki af nyhedsgrupper, hvor de danske starter med dk.

De kan fx hentes via news.tele.dk og dem som har med edb at gøre starter med dk.edb
Avatar billede benny.dk Nybegynder
25. juli 2003 - 10:10 #5
Jeg glemte at skrive at de er gratis.
Avatar billede znipestar Nybegynder
25. juli 2003 - 13:39 #6
jammen hvordan blir jeg "medlem"?
Avatar billede znipestar Nybegynder
25. juli 2003 - 14:05 #7
ok har lige et par spørgsmål:

1. jeg har nu min nyhedsgruppe inden i min Outlook Express, men den spørg mig hele tiden om jeg vil abonnere...hvad indebære det?

2. hvis jeg nu på et tidspunkt ikke ønkser at være "medlem/abonent" på den nyhedsgruppe hvordan blir jeg så slettet HELT?
Avatar billede znipestar Nybegynder
25. juli 2003 - 14:09 #8
3.Jeg har ikke valgt at abonere til en nyhedsgruppe endnu!,
hvad sker der når jeg trykker på "abonner til denne server" (altså hvad ska jeg intaste osv.)?
Avatar billede znipestar Nybegynder
25. juli 2003 - 14:11 #9
4. Hvad er en nyheds gruppe egntlig?
Avatar billede znipestar Nybegynder
25. juli 2003 - 14:54 #10
nej glem det hvis jeg ønkser mere viden om Nyhedsgrupper opretter jeg en ny tråd!....men tak