Avatar billede lajer Nybegynder
24. juli 2003 - 15:48 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

History er baglæns

Hejsa!

Overskriften siger det næsten.

Min history har fundet på at vise sig selv baglæns. Hvorfor nu det?
Endnu vigtige, hvordan for jeg den til at vise det descending igen?

mvh
Torben Lajer
Avatar billede robotten Praktikant
24. juli 2003 - 15:55 #1
Mener du i stifinder?
Er det så bare ikke at klikke på "ændret den" i den kolonne yderst til højre?
Avatar billede spontek Nybegynder
24. juli 2003 - 15:59 #2
Så du har de ældste kommentarer øverst? Det lyder mystisk, jeg kan ikke lige lurer hvordan det kan det, men jeg kigger på det, så hvis jeg har misforstået dit spørgsmål, så skriv lige så jeg kan kigge efter det rigtige.
Avatar billede robotten Praktikant
24. juli 2003 - 16:02 #3
I stifinder står der:
Navn        Størrelse          Type        Ændret den

Ved at klikke på det felt teksten stå i, sorter den omvendt. Fx ved navne feltet: Vender pilen op ad, står filerne listet i alfabetisk rækkefølge, og omvednt hvis der klikkes og pilen peger ned ad.
Avatar billede lajer Nybegynder
24. juli 2003 - 16:04 #4
Robotten: hehe, nej desværre. I selve ICQ's history!

Spontek, yeps præcis.
Har rodet rundt inde i preferences, men har ikke kunnet finde noget der skulle vende det tilbage, så de nyeste kommer forrest.
Avatar billede spontek Nybegynder
24. juli 2003 - 16:07 #5
Bruger du ICQ Pro 2003a #3800 - eller en ældre version?
Avatar billede lajer Nybegynder
24. juli 2003 - 16:29 #6
spoontek - ICQ Pro 2003a #3800 er korrekt !
Avatar billede spontek Nybegynder
24. juli 2003 - 16:40 #7
Jeg giver op. Jeg har kigget det hele igennem her, og kan intet finde.

Prøv Main -> Preferences -> "Restore ICQ Defaults".. og genstart. Virker det ikke er jeg tabt.
Avatar billede lajer Nybegynder
25. juli 2003 - 11:07 #8
spoontek -> God forsøgt ellers, jeg deler pointene med dig for ihærdigheden :-)

Har løst problemet ved at skifte fra Mirabilis til Miranda. - Må sige at jeg er blevet positivt overrasket over dets funktionalitet.

Keep cool.
Avatar billede spontek Nybegynder
25. juli 2003 - 11:17 #9
Miranda er også god. Husk at lægge et historiepluing på
Kender du http://miranda.spontek.dk