Avatar billede mat Nybegynder
24. juli 2003 - 13:41 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

autosvar i messenger 6

Hej

Kan man overhovedet få autosvar ved awaystatus i messenger 6, for jeg kan dælendulmene ikke finde det?

Eller skal jeg have trillian for at kunne få autosvar i msn messenger 6?

mvh mat
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
24. juli 2003 - 13:45 #1
Du skal vist installere msn Plus! for at kunne gøre det .. det virker i hvertfald for mig
Avatar billede mat Nybegynder
24. juli 2003 - 13:51 #2
oki, det må jeg kigge på så - tak for svaret :)
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
24. juli 2003 - 14:07 #3
var da så lidt :) Og tak for pointene .. Det kan jo være der kommer en anden forbi med andre forslag, men jeg har kun kunne få det til at virke med Plus!
Avatar billede morten_leth Nybegynder
24. juli 2003 - 14:17 #4
så er der bare lige et problem... du kan ikke bruge msn plus i msn 6... jeg har i hvert fald ikke fået det til at virke...
Avatar billede skyttegaard Nybegynder
24. juli 2003 - 14:19 #5
Det kan du godt - du skal bare installere MSN 5 først - derefter Messenger Plus - og så opgradere til MSN 6.  Så beholder den Plus
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
24. juli 2003 - 14:30 #6
Der er en ny udgave af msn 6, som virker med Plus! Skal nok lige finde linket
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
24. juli 2003 - 14:35 #7
Kan ikke huske, hvor jeg downloadede den .. men her er den .. msn 6.5 med Plus!

http://www.pludder.dk/msn65medplus.zip