Avatar billede tjd Nybegynder
24. juli 2003 - 00:54 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Fejl i microsoft internet explore

Appname:iexplore.exe      Modname: mshtml.dll
AppVer: 6.0.2800.1106              unknown.dll
ModVer: 6.0.2800.1126              wininet.dll
Offset:0008bac                    comctl32.dll
                                  fpcult.dll
                                  pavcl.dll
                                  shdocvw.dll
                                  urlmon.dll
Hvordan kan jeg få min comp til at køre ordentlig igen
Avatar billede tjd Nybegynder
24. juli 2003 - 01:00 #1
mshtlm.dll den går ind i min opsætning i windows programmer, det forstår jeg ikke det kan lade sig gøre, da det ikke har noget at gøre med internettet. plus de andre dll. filer.
M. v.h .
tjd
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
24. juli 2003 - 01:18 #2
bare installer ME oveni
Avatar billede levithan Nybegynder
24. juli 2003 - 01:31 #3
Du kan evt prøve at geninstallere internet explorer hvis det ikke hjælper er du nød til og lægge windows ind igen.

Her er linket til explorer
http://www.microsoft.com/downloads/search.aspx?displaylang=en
Avatar billede fromsej Praktikant
24. juli 2003 - 09:00 #4
Iexplore er en virus.
Den rigtige hedder Iexplorer.
Scan online her: http://www.spywarefri.dk/onlinevark.htm
Brug Panda.
Hvis det ikke er nok så hent F-Prot den tager revl og krat, men er lidt langsom.
http://www.avirus.dk/avirus.htm - F-Prot DOS virusscan
Den kræver to disketter og scanner i ren DOS.
Boot op på diskette 1, skift diskette når den siger det, i menuen vælg pkt.2
Avatar billede dinkie Nybegynder
24. juli 2003 - 09:30 #5
psst fromsej.. Iexplore ER det rigtige filnavn for Internet Exploreren.. Det er ikke en virus.. ;o)
Avatar billede fromsej Praktikant
24. juli 2003 - 09:33 #6
http://www.pacs-portal.co.uk/startup_pages/startup_i.php
Prøv at taste Iexplore i søgefeltet, når den har fundet første sted tryk på <Alt><S> *S*
Avatar billede fromsej Praktikant
24. juli 2003 - 09:37 #7
Avatar billede dinkie Nybegynder
24. juli 2003 - 09:39 #8
Okay hvis fair skal være fair har du da lidt ret.. Meeeennn: This iexplore.exe file is located eleswhere rather than in the default Program Files\Internet Explorer folder

Samt AppVer: 6.0.2800.1106 indikerer at det er den rigtige Internet Explorer der fucker op.. *S*
Avatar billede fromsej Praktikant
24. juli 2003 - 09:42 #9
Dinkie>>Det har du ret i, det havde jeg lige overset.*S*
Men husk:
Selv paranoide har fjender.*G*
Avatar billede dinkie Nybegynder
24. juli 2003 - 09:48 #10
Det er kun godt at der er nogen der er ops på vira det kunne nemt have været og det er sagoneme sur numse af få det skidt ind i systemet.. :o)

Nå men nok om det.. Jeg ved ikke hvad der er galt her.. Men som livithan skriver er det en rigtig god ide at ligge internet exploreren på igen for at se om det ikke skulle kunne gøre det.. Ellers er du nok ude i noget der hedder reinstallation.. :o(

PS: du kan jo lige køre en adaware for lige at fjerne evt spyware/adware (www.lavasoftusa.com) Ellers tag lige en rundtur inde i Tilføj/fjern programmer og slet alt du ikke bruger/eller får brug for..
Avatar billede fromsej Praktikant
24. juli 2003 - 10:00 #11
http://www.it-service.sdu.dk/vis.php?side=84 IE 6.0 + servicepack
Samt en masse andet godt.*S*
Avatar billede fromsej Praktikant
26. juli 2003 - 15:02 #12
Tak for point, fik du løst det?
Avatar billede tjd Nybegynder
28. juli 2003 - 19:44 #13
Til fromsej.
Ja jeg tror det er løst.
PC File recovery,her er linket,
pcinspector.de