Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 14:08 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Advarsel via Sygate firewall?

Jeg fik denne besked: Someone is scanning your computer. Keg lavede en trace  på ip'en og fandt dette. 216.66.48.254 proxysentry. Adressen kom fra Hurricane elektric. Er der grund til at gøre yderlige eller er det bare en et forsøg på at finde et hul i min firewall?

Lrd
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juli 2003 - 14:34 #1
Det ser godt nok ud, og så længe din firewall blokerer det er alt godt.*S*
Der var ikke nogen af mine alarmer der gik af, da jeg gik ind på siden.
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 14:38 #2
Så bare det blinkede rødt :-) Tak for hjælp endnu engang :(

Take care
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. juli 2003 - 15:18 #3
Der er intet at være bange for. her er hvad siden siger selv (tast 216.66.48.254 i din browser og se selv

---snip--
Notice! - If you are here because your firewall and/or intrusion detection software detected connection attempts from 216.66.48.254, please note that this was NOT an intrusion attempt on your network. The connection was made to detect misconfigured proxy servers and notify their network owners. If you wish to block yourself from any future scans, simply click here and fill out the form. Sorry for any confusion! Thanks.

---end snip---
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 19:10 #4
takker buffer
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. juli 2003 - 19:29 #5
Velbekommen, den var lige bumpet ind i min sygate, så jeg havde selv kontrolleret den da du spurgte
Avatar billede fromsej Praktikant
22. juli 2003 - 20:03 #6
Tak for point.*S*
Avatar billede lrd Nybegynder
22. juli 2003 - 20:24 #7
Nyder virkelig min nye firewall! :)

Mulighederne er noget bedre end på Zonealarm