Avatar billede Slettet bruger
22. juli 2003 - 10:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Paradox 5.0

Hej eksperter

Mit spørgsmål går kort og godt ud på, om der findes en database (Eller en såkaldt DBMS), der hedder "Paradox" eller Paradox 5.0

Hvis nogle har kendskab til dette, ville jeg også meget gerne vide, hvor jeg kan blive klogere på denne database.
Avatar billede susrn Nybegynder
30. juli 2003 - 10:51 #1
ja, paradox er et format fra Borland. Hvis du installerer udviklingsværktøjet  Delphi eller c++Builder følger der et program med hvori du kan oprette og redigere i paradox filer.

Hvis du kender én der holder "alt om data", havde bladet for at par år siden en gratis udgave af delhi 4 vedlagt på cd, en fødselsdagsudgave af bladet. Du kan under installationen vælge kun at installere database manager og vupti har du alt hvad du skal bruge.
Avatar billede Slettet bruger
30. juli 2003 - 11:06 #2
Brilliant! Tak for svaret!
Avatar billede susrn Nybegynder
30. juli 2003 - 19:33 #3
selvtak, titlen var ikke helt korrekt, programmet hedder database desktop.