Avatar billede moonman Nybegynder
15. juli 2003 - 11:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Automatisk login

Min computer vil ikke huske når jeg siger den skal logge ind automatisk på hjemmesider.
Hvad er det jeg skal slå til/fra i min browser så det kommer til at virke?
Avatar billede jih Nybegynder
15. juli 2003 - 11:59 #1
tjae.... du kan prøve at gå ind i Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed -> Brugerdefineret niveau, og under brugergodkendelse klikker du på automatisk logon med aktuelt brugernavn og aktuel adgangskode... så tror jeg det skulle virke :)
Avatar billede moonman Nybegynder
15. juli 2003 - 12:17 #2
jamen d virker jo, men ka du ikk lige skrive d som svar eventuelt så jeg ka gi dig pointene :)?
Avatar billede jih Nybegynder
15. juli 2003 - 12:27 #3
ok.. :)
Avatar billede jih Nybegynder
15. juli 2003 - 12:46 #4
nu er det ik eksperten det er noget galt med, vel? fordi ja... jeg venter på to personer til at give mig points... :D altså.. vil du have at jeg skal skrive
Avatar billede jih Nybegynder
15. juli 2003 - 12:47 #5
"tjae.... du kan prøve at gå ind i Funktioner -> Internetindstillinger -> Sikkerhed -> Brugerdefineret niveau, og under brugergodkendelse klikker du på automatisk logon med aktuelt brugernavn og aktuel adgangskode... så tror jeg det skulle virke :)" ? :D whatever... :D hygge... fortsat go' ferie.. :)

  - WebPsycho OuT! (Håber jeg) :D
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
15. juli 2003 - 12:50 #6
webpsycho >> du har allerede lagt et svar. Nu må du bare vente på at spørgeren accepterer det *s*
Avatar billede jih Nybegynder
15. juli 2003 - 12:51 #7
jaja, men jeg skulle jo lige se om han havde set spm... :D