Avatar billede antik Nybegynder
14. juli 2003 - 18:43 Der er 17 kommentarer

website som genvej anbragt på skrivebordet ved en fejltagelse

hvordan får jeg den fjernet igen ?
Avatar billede dk-morten Nybegynder
14. juli 2003 - 18:45 #1
Du kan da bare trykke med modsatte musse knap.. også står der slet..!
Avatar billede Cars10 Praktikant
14. juli 2003 - 18:51 #2
Højreklik på objektet og vlæg slet eller tryk på delete kanppen
Avatar billede detox Nybegynder
14. juli 2003 - 19:05 #3
Eller har åbnet en side som et aktivt webelement på skrivebordet?
Avatar billede antik Nybegynder
14. juli 2003 - 20:17 #4
at fjerne den med højre museknap lader sig ikke gøre, det er utvivlsomt "et aktivt webelement" jeg har selv klokket i det ved at svare ja til at få det anbragt på skrivebordet, - hensigten var blot at etabelere en "normal" genvej, - hvad gør jeg nu, det er en auktions website jeg har fået ind
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2003 - 20:20 #5
højreklik skrivebord - egenskaber - skrivebord - tilpas skrivebordet - fanebladet "web" - fjern vingen i de wensider der ligger her eller bare slet dem.
Avatar billede antik Nybegynder
14. juli 2003 - 21:45 #6
hjælper ikke det er et såkaldt aktivt website
Avatar billede fromsej Praktikant
14. juli 2003 - 21:46 #7
Antik>>Du har min adresse fra den mail jeg sendte dig, prøv lige at kopiere linket ind i en mail, eller send det med som vedhæftet fil, så kigger jeg på det, hvis John Stigers løsning ikke virker.
Det kan være noget snavs.
Avatar billede fromsej Praktikant
14. juli 2003 - 22:16 #8
Jeg har kigget på linket, der er ikke noget mistænkeligt i det, hvis andre vil kigge kan i finde min mailadresse på mit minisite.
Men der må da være en nem måde at få det væk på igen.
Antik>>Vi skal nok løse det.*S*
Avatar billede kenp Novice
14. juli 2003 - 22:27 #9
antik -> det burde virke med det john_stigers skriver! det er den måde det fjernes på!
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juli 2003 - 22:35 #10
antik> vil det sige at der ingen websider er der hvor jeg skriver?
Avatar billede antik Nybegynder
14. juli 2003 - 22:38 #11
- ja det er der ikke
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juli 2003 - 20:12 #12
hvis musemarkøren placeres i øverste skærmkant skulle du gerne få mulighed for at lukke. Prøv det.
Avatar billede dk-morten Nybegynder
19. september 2010 - 15:45 #13
dsadsadsa
Avatar billede dk-morten Nybegynder
19. september 2010 - 15:45 #14
Kan ikke acceptere svar.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. september 2010 - 15:51 #15
jo marker svar og accepter bagefter.
Men hvorfor vendte du aldrig tilbage???
Avatar billede store-morten Ekspert
19. september 2010 - 16:00 #16
Nok fordi det er 'antik' der er spørgsmål stilleren ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. september 2010 - 16:07 #17
dk-morten haha ;)
Du har svaret i #16 :)

Dine spørgsmål er her: http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/dk-morten og dem kan du lukke.