Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
14. juli 2003 - 16:42 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Hvad synes i om siden`?

Hej .. jeg vil gerne have at i bedømmer www.Pcfreak.h4f.dk og siger hvad jeg kunne forbedre mm. hilsen
Jesper
(den trettenårige) :o)
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
14. juli 2003 - 16:43 #1
der skal self kigges udelukkende efter design, billder for der er ikke noget desideret indhold i nu ..
Avatar billede slots_norton Nybegynder
14. juli 2003 - 16:55 #2
Den er blå ... Lidt for blå ... Lidt for stor ... Lift for firkantet ... Temmelig kedelig at kigge på
Avatar billede janorakel Nybegynder
14. juli 2003 - 16:58 #3
Skidt, blå og ikke egnet for brugere med opløsning på 800x600.
Avatar billede janorakel Nybegynder
14. juli 2003 - 16:58 #4
Det var et svar
Avatar billede docand Nybegynder
14. juli 2003 - 16:59 #5
Bare et godt råd: undgå at bygge dit site med frames.

Brug i stedet CSS til at styre layout og f.eks. ASP eller SSI til at bygge en dokumentskabelon til dit websted. Så kan du genbruge f.eks. navigation på alle sider.

Ulemperne ved frames er specielt aktuelle i.f.m. ældre browsere som f.eks. IE 3.0 og IE 4.0, så problemet med at bookmarke sider er ikke så stort længere. Men brugerundersøgelser af frames viser stadig, at mange brugere har problemer med at anvende sites med frames. Specielt når de skal anbefale din side, hvor de ikke kan linke til en bestemt side på dit websted.

Undgå at skrive alm. tekst med blå skrift. Nogle brugere forveksler blå skrift med links, som normalt er blå.

Mht. titlen på siden: det er unødvendigt at skrive "Velkommen til...". Skriv blot titlen på webstedet: "PC Fre@k" - det gør det hurtigere for brugere at overskue titlen.

Det er fint, at du har anvendt relative skrifttypestørrelser, så man kan indstille skriftstørrelsen i browseren (forstørre el. formindske skriften).
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
14. juli 2003 - 17:06 #6
¨..
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
14. juli 2003 - 17:07 #7
Jep sikke noget lort
Avatar billede docand Nybegynder
14. juli 2003 - 17:08 #8
hvorfor afviser du svarene?
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
14. juli 2003 - 17:09 #9
Hvem ved nok fordi jeg synes det selv var noget bras så er der jo ingen grundt til det..
Avatar billede janorakel Nybegynder
14. juli 2003 - 17:12 #10
nerd...
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
14. juli 2003 - 17:14 #11
Jep og jeg er glad for at være det
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
14. juli 2003 - 17:19 #12
Jeg kunne da saktens bruge oplysningerne .. ik det..
Avatar billede freeman Nybegynder
14. juli 2003 - 19:00 #13
Du burde give points, folk har jo svarret, om du kan lide det eller ej.

Jeg synes det er dårlig eksperten humor..
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
14. juli 2003 - 19:16 #14
okay så siger jeg unskyld til alle dem der har givet .. svar Unskyld :P
Avatar billede freeman Nybegynder
14. juli 2003 - 20:46 #15
Du lære det jo nok når du bliver ældre... måske ;)
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
14. juli 2003 - 20:48 #16
Hvad mener du med det Hr. Freeman, fra Half-life
Avatar billede freeman Nybegynder
14. juli 2003 - 22:01 #17
fra Halflife ?
Avatar billede freeman Nybegynder
14. juli 2003 - 22:01 #18
Er der nu en eller anden lille dreng som spiller haflife som kalder sig freeman ?
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
14. juli 2003 - 22:05 #19
det hedder den person man er når man starter single player..
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
14. juli 2003 - 22:08 #20
skal vi ikke bare slutte fred :o)
Avatar billede freeman Nybegynder
14. juli 2003 - 22:15 #21
ok.. men jeg vil lige gøre det klart.. Jeg valgte mit navn FØR Halflife... Jeg har aldrig spillet Halflife!.. deteneste Shoot 'em up spil, som jeg har spillet er den helt gamle Wolfenstein og Doom 1+2.

Fred og positivitet herfra...
Avatar billede pcfreakdk Nybegynder
15. juli 2003 - 08:45 #22
Hehe X)