Avatar billede tewee Nybegynder
11. juli 2003 - 22:09 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Rette indlæg

Jeg syntes der mangler en funktion så man kan rette sit indlæg hvis man har skrevet forkert.

- TeWeE
Avatar billede soreno Praktikant
11. juli 2003 - 22:17 #1
Man skal bare læse korrektur inden man trykker "Udfør" - ret simpelt :-)

Det kan jo give problemer med historikken hvis brugere ændrer i deres indlæg.
Avatar billede tewee Nybegynder
11. juli 2003 - 22:19 #2
Det kan du jo have ret i... men alligevel.... ;)
Avatar billede runeevers Nybegynder
11. juli 2003 - 22:27 #3
Synes også at det er en hamrende dårlig idé at lade folk rette i deres indlæg. Det vil uden tvivl føre til stor forvirring, når diverse tågehorn udtaler sig langt over evne, og bagefter givetvis benægter ethvert kendskab hertil.
Avatar billede tewee Nybegynder
11. juli 2003 - 22:30 #4
Okay, jeg trækker dette spørgsmål tilbage, kan godt se jeres pointe ;)
Avatar billede melange Nybegynder
12. juli 2003 - 00:12 #5
men jeg synes nu godt vi kunne få en "preview"-funktion, så man kan se hvordan ens indlæg vil se ud når man poster det (hvilket ikke altid er lige let når man prøver sig på med små ASCII-illustrationer).
Avatar billede nmh Nybegynder
12. juli 2003 - 00:33 #6
Man kunne vel uden de store problemer gøre indtastnings-vinduet større. Det ville lette korrekturlæsningen.
Avatar billede bearhugx Nybegynder
12. juli 2003 - 00:35 #7
melange >> når jeg ser indlæg, som ser ud til at være ASCII tegninger så kopierer jeg pr. default indlæget over i Notepad ... En previewfunktion vil jeg mene er overkill -- Bare tænkt på, hvad den kan bruges til (se at ASCII er ordenlige) og så stil det i forhold til, hvor mange spørgsmål, som har sådanne tegninger...
Avatar billede runeevers Nybegynder
12. juli 2003 - 00:38 #8
Og overvej iøvrigt hvor stor relevans disse har i et forum som eksperten.
Avatar billede popsy Novice
12. juli 2003 - 00:49 #9
Brug Word til at skrive jeres indlæg i, så kører stavekontrollen, og når det hele er skrevet færdigt, tryk ctrl-a, højreklik, kopier, og sæt det ind på Eksperten.

Dejligt nemt, og (næsten) uden stavefejl!
Avatar billede tewee Nybegynder
12. juli 2003 - 00:53 #10
Jeg vil faktisk gerne give pointne til soreno, fordi han kom først med et svar!
Avatar billede popsy Novice
12. juli 2003 - 01:27 #11
:)
Avatar billede soreno Praktikant
12. juli 2003 - 10:26 #12
Når jeg skal "tegne" gør jeg det i wordpad med verdana som font. Så når jeg kopiere over i tekstfeltet ser det mystisk ud (fordi det er en monospace font der bruges her) og når jeg poster indlæget ser det fint ud igen.
Avatar billede tewee Nybegynder
12. juli 2003 - 12:17 #13
Jeg takker alle sammen for jeres idéer, og frem over så læser jeg også korrektur på det inden jeg klikker "Udfør".

- TeWeE