Avatar billede thyring Nybegynder
09. juli 2003 - 22:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

korrekt skærmopsætning

Jeg har en Compaq EVO D510 CMT, som jeg fornyglig har formateret, og nu har jeg så købt en ny skærm en en Neovo f-217, hvor den før havde en oldnordisk skærm bogstaveligt talt, men jeg kan kun få den til at kører med 16 faver og 640x480 pixels det er lidt irreterende og jeg ved ikke hvad jeg skal gører??? den burde kunne gøre det meget bedre ik´
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. juli 2003 - 22:35 #1
du skal ind og fjerne den gamle skærm i enhedshåndtering (egenskaber for denne computer) og så skal du genstarte, og der skal du ha dine nye skærmdrivere klar!
Avatar billede thyring Nybegynder
09. juli 2003 - 22:50 #2
den gamle skærm er helt væk...
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. juli 2003 - 22:53 #3
øøøh er den blevet stjålet? hehehe
Avatar billede thyring Nybegynder
09. juli 2003 - 23:00 #4
nej.. jeg har fjernet den... der står at monitoren er den som jeg bruger nu... men jeg kan ikke få den til at fungere optimalt..
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
09. juli 2003 - 23:10 #5
har du installeret driverne til den?
Avatar billede henrikmoller Nybegynder
10. juli 2003 - 09:59 #6
Så vidt jeg husker behøver man ikke skærmdrivere længere  - De fleste skærme er DDC2B 'comliant' så de fortæller selb hvor hurtigt de kan køre.

VGA og 16 farver betyder normalt at du ikke har en grafikkortdriver installeret - prøv at kigge i enhedshåndtering, og se hvad grafikkortdriver du har - opdater den under alle omstændigheder

Henrik
Avatar billede thyring Nybegynder
30. juni 2008 - 08:15 #7
Det virker da den dag i dag.
Avatar billede thyring Nybegynder
30. juni 2008 - 08:16 #8
tip top