Avatar billede hengjel Nybegynder
02. juli 2003 - 20:20 Der er 5 kommentarer

Money clip

Ved ikke helt om det er det rigtige sted at lægge dette her spørgsmål ind men jeg vil tage mig en chance.
jeg har efter flere timers søgen kommet op med intet... det jeg søger er et sted hvor man kan købe online ting (uhh ha svært at finde :o) nej mere præcist er det det money clip der bliver brugt i filmen face off (filmen med Nicolas Cage og John Travolta)(man ser money clipet det da Nicolas Cage er ved stige om bord på et lejet fly med hans bror. det er formet som et dragehovde) jeg håber der er nogle der kan hjælpe..

Henrik
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. juli 2003 - 20:23 #1
Du bedes lukke enten dette eller dette spm http://www.eksperten.dk/spm/371883
et punk du sikkert overså i reglerne var § 2.1.11
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. juli 2003 - 20:34 #2
Du har 10min til at lukke enten dette eller http://www.eksperten.dk/spm/371883 ved at lave et svar og acceptere dit svar..
Hvis dette ikke er gjort inde 10min, så lukke jeg dette spm for dig!

Du bedes også lige læse reglerne igenne et par gange endnu

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. juli 2003 - 20:41 #3
Tak, du kan evt. kikke her forbi http://www.ebruger.dk/faq/ det er en uofficiel eksperten FAQ

Velkomme på Eksperten.dk
Avatar billede magger Novice
04. juli 2003 - 10:37 #4
Prøv eventuelt at søge på Ebay... har lige lavet en simpel søgning på "money clip", hvor der kommer 53 sider frem med money clips til salg frem... Hos Ebay har de før haft Ringenes Herre ting til salg, så muligvis kan du også finde money clipen fra Face Off der... i øvrigt en fed film :-)
/magger
Avatar billede magger Novice
04. juli 2003 - 10:42 #5
Tag også et kig på kategorien Movie Memorabilia hos Ebay... der er mange sjove ting fra Face Off... godt nok ikke lige money clipen, men måske man kan skrive til Paramount Pictures??
/magger
(og så er det jo et svar... *G*)