Avatar billede tekker Nybegynder
01. juli 2003 - 12:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

findes der symboler til autocad

Hej

er der en der ved om der findes et sted hvor man kan hente symboler til autocad
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2003 - 12:14 #1
Avatar billede tekker Nybegynder
01. juli 2003 - 12:15 #2
i orden du skal da selvføldig have dine point
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2003 - 12:30 #3
-->tekker:
Point betyder i den forbindelse mindre, men det var bare måden at afbryde et spørgsmål på, som fik mig op af stolen.
Men samtidig var jeg også i tvivl om hvorvidt det var bevidst gjort, altså at du bare havde klumret lidt rundt i det, og det havde du åbenbart.

Men god tone igen, og lad os komme videre derud af.

Du har nu oprettet et helt nyt spørgsmål? Er det meningen, at dette spørgsmål skal være en forlængelse af det tidligere spørgsmål, for at kunne give point til os?
Avatar billede tekker Nybegynder
01. juli 2003 - 12:33 #4
jeg opretter et nyt spørgsmål så er jeg sikker på der ikke er rod i det
Avatar billede Slettet bruger
01. juli 2003 - 12:44 #5
-->tekker:
God ide, og husk at lave at link tilbage til denne side, for at undgå misforståelser.

Vedr. point, så er det lige i overkanten. Det havde du ikke behøves, men jeg takker selvfølgelig. Husk bare at give ham den anden et eller andet også.

Vedr. symboler, har jeg ingen gode, men jeg har et link til dig istedet:
www.carlssons.dk
Derinde kan du gratis downloade lidt materiale om div.

God fornøjelse  :~}