Avatar billede tonygh Nybegynder
20. juni 2003 - 10:40 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Nulstille en printer

Jeg har en Lexmark Optra R+. Printer udskriver ubetydelige data uanset hvilken PC den er tilsluttet, med den skriver ok på test menuen på printer. Ny driver hjælper ikke.
Hvordan kan jeg nustille selve printeren?
Avatar billede smikkel Nybegynder
20. juni 2003 - 11:57 #1
Jeg skal lige høre om hvor langt dit printerkable er, hvis det meget langt prøv med et på 2,5 m..
Er lige ved finde manuel frem
Avatar billede tonygh Nybegynder
20. juni 2003 - 12:53 #2
Den er kun 1.5 meter (IEEE). Men jeg mener ikke, der er noget i vejen med kablen, PC'en eller driveren, fordi der er det samme problem med 3 forskellige stand alone PC'er.
Avatar billede smikkel Nybegynder
20. juni 2003 - 13:26 #3
Det kunne da godt at det var dit kable, eller hvis du bruger Postscript level 3, da den kan udskrive med level 2..
Der ingen måder at nulstille den på...
Avatar billede thill Nybegynder
21. juni 2003 - 22:31 #4
Den eneste form for nulstilling af printeren jeg kender til er en nulstilling af tælleren. Men dit problem vil ikke blive løst ved det eller ved nogen anden form for "reset". Din fejlbeskrivelse mere end antyder at det er en fejl i din printers "Printer engine" der foresager at dine data ikke bliver tolket korrekt af printeren. Løsning : Reperation eller Ny printer.... Beklager
Avatar billede snap Nybegynder
22. juni 2003 - 11:10 #5
Hvad sker der ?? jeg har kun tomme rude og kan ikke se de besvarelser der ligger
Avatar billede tonygh Nybegynder
26. november 2007 - 15:18 #6
hvad sker der her