Avatar billede thj_ether Nybegynder
18. juni 2003 - 18:28 Der er 2 kommentarer

Fjernelse af wan ip med psybnc

Hejsa.
Har set at det er muligt at få vist sin lokale ip, altså '192.168.0.1', istedet for sin wan ip, fx '195.249.167.65' når man skriver '/dns ether' med psybnc. Men hvordan sætter jeg psybnc op, så den viser den lokale ip, og ikke wan ip?

150 points!
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2003 - 15:12 #1
Det kan ikke lade sig gøre kan jeg lige så godt sige du kan måske få en ircop til at lave en fake host til dig
Avatar billede daquar Nybegynder
21. september 2003 - 00:29 #2
Jep, det har din PsyBNC nemlig ikke nogen kontrol over. IRC-serveren slår dig nemlig op i DNS arkivet, og det kan du ikke fake.