Avatar billede game_tracker Nybegynder
18. juni 2003 - 10:25 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Genopliv ExpNote

vil det ikke være en ide hvis der blev samlet mange bruger på exp og man gav 1,- hver så man kan få gjort exp note fertig www.expnote.exp.dk
Avatar billede game_tracker Nybegynder
18. juni 2003 - 10:26 #1
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. juni 2003 - 10:28 #2
Nææh... Synes jeg ikk..... Der blev ikk nævnt noget om penge i sin tid da det var på tegnebrættet, så hvorfor skal der penge ind i det nu.....

Dem der ville lave det dengang syntes det ku være sjovt.... Og gjorde det derfor... Ikke for pengene.... Så lad bare den apps ligge....

-Anders

PS: Det er bare min helt personlige opfattelse og holdning..... Jeg kan tage fejl ang. det med pengene.... Med tror det ikk...
Avatar billede exp Juniormester
18. juni 2003 - 10:31 #3
a-torsten >>
Jeg er enig...
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. juni 2003 - 10:36 #4
Også ganske enig her.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
18. juni 2003 - 10:36 #5
Den skal lige præciseres: Ganske enig med a-torsten ;)
Avatar billede ducks Nybegynder
18. juni 2003 - 10:55 #6
Hvis de vil have penge til det, synes jeg de skulle finde nogen som vil betale og så sætte reklamer i programmet, men der vil selvfølgelig ikke være ligeså mange som bruger det så.

Men du er da sikkert velkommen til at betale ;)
Avatar billede ducks Nybegynder
18. juni 2003 - 10:56 #7
Hvad skal det her betyde: http://expnote.xpxp.dk
Avatar billede exp Juniormester
18. juni 2003 - 10:57 #8
måske idg... de har jo allerede en reklame i det. E-logoet!
Avatar billede exp Juniormester
18. juni 2003 - 10:58 #9
ducks >>
Meget interessant...
Avatar billede ducks Nybegynder
18. juni 2003 - 10:58 #10
De har ihvertfald stor opfindsomhed med hvor reklamen kan være........
Avatar billede game_tracker Nybegynder
18. juni 2003 - 14:09 #11
.