Avatar billede Chewie Novice
15. juni 2003 - 10:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Savner kategori til CMS

Hej

ja meget enkelt vil jeg foreslå at der bliver lavet en kategori til content management system

chewie
Avatar billede exp Juniormester
15. juni 2003 - 11:22 #1
Øhh... hvorfor? Hvilket sprog? Under ASP? ASP.NET? PHP?
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2003 - 13:00 #2
Et CMS er jo en blanding af mange forskellige teknikker, som man kan stille spørgsmål om i deres respektive kategorier. Så jeg ser ikke noget særligt behov.
Avatar billede leif Seniormester
15. juni 2003 - 13:38 #3
Jeg vil give exp og phoenixv at det er en blandningskategori så hvor skulle den ligge ??? Er det så ikke nemmere folk opretter det i den sprog kategori de mener det skal være i ???
Avatar billede Chewie Novice
17. juni 2003 - 09:11 #4
lukker