Avatar billede jeppebak Nybegynder
13. juni 2003 - 21:39 Der er 4 kommentarer

Hyper-Threading Techology problem!!

Hejsa jeg har et lille problem..

Jeg har med dags dato fået fat i en cpu med "Hyper-Threading Techology" efter montering blev der lavet en hurtig installation af Windows Xp Sp 1a. Gik smerte frit.. Men jeg har været meget meget dum..!! Under enhedshåndtering. kom jeg til at opdatere "ACPI Multiprocesser" til "pc med avanceret konfigurations og strømforsyningsgrænseflade(ACPI)" Hulk hulk ;( Nu understøtter den ikke hyper-Threading mere.!!! Hvis jeg prøver at opdatere den kan jeg kun vælge Standart pc eller pc med avanceret konfigurations og strømforsyningsgrænseflade(ACPI), men ikke ACPI Multiprocesser. hjælp mig hulk
Avatar billede soda Nybegynder
13. juni 2003 - 21:45 #1
Hvis du lige har installeret din PC, så kan du nok også gøre det igen ?

Dvs. ikke en repair, men clean installation.
Avatar billede jeppebak Nybegynder
13. juni 2003 - 21:50 #2
Håber det kan løses på en anden måde,da jeg lige har fået en tekniker ud for at for få citrix clint og altmuligt installeret..
Avatar billede soda Nybegynder
13. juni 2003 - 21:55 #3
YEah det kan jeg så godt se. Så er jeg nok ikke til magen hjælp der, da vi kun har Hyper-T på vores servere og der laver man jo ikke om i den slags.
Avatar billede burningice Nybegynder
14. juni 2003 - 11:33 #4
Når du siger at du kun kan vælge mellem de to når du vil opdatere, har du så tjekket at du har fjernet fluebenet i "Vis kun kompatibel hardware" ? Hvis ikke, så gør lige det, for så vil du få en lidt længere liste, over ting som Windows ikke kan garantere vil virke.