Avatar billede guttler Nybegynder
12. juni 2003 - 19:30 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Mennesker til 3dmax

Jeg har set mange steder at der er nogen der har fået "levende" menneser ind i deres 3dsmax animationer. Jeg har prøvet at lede efter plug-in'et, men forgæves. Er der nogen der ved hvad det hedder?
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. juni 2003 - 19:33 #1
Det man kan gøre er at have et filmklip. Så laver du en animation som du så sætter ind i dit filmklip.
I bogen Inside 3dsmax bruger de metoden, jeg prøver lige at se om jeg kan finde noget i bogen, er ikke kommet til kaptilet endnu hvor man gør det nemlig, men vil lige vende tilbage.
Avatar billede guttler Nybegynder
12. juni 2003 - 19:35 #2
Ja, det kender jeg godt. Men det jeg tænker på ER et plug-in. Jeg ved bare ikke hvad det hedder,
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. juni 2003 - 19:44 #3
okay ved ikke om der findes et plugin, men når det kan lade sig gøre uden, kan jeg ikke se hvad et plugin skal kunne være godt for :)  Måske flere muligheder dont know.

Jeg har lige prøvet at skimte bogen igennem, og det er lidt kompliceret for mig. Men efter hvad jeg syntes jeg kan se bruger de track view hvor de så smider filmklippet ind i. Så tager de en frame fra klippet og sætter som baggrund i et af viewportene, så de har noget at arbejde ud fra.

Jeg er ikke klar over hvordan det gøres, men nu har du da fået et par ting du kan kigge lidt efter F1 i 3dsmax er meget god. Elelrs må du vente til der kommer en der ved noget om det. ;)
Avatar billede guttler Nybegynder
12. juni 2003 - 20:00 #4
jo, tak. Men som sagt jeg kender godt alt og ved også hvordan man gør det, men det er ikke det jeg spørger om.
Avatar billede design Nybegynder
12. juni 2003 - 20:14 #5
Der findes flere plug-in med mennesker : 'Perfect People', 'Real People' og der er vist også en plug-in til 'Poser'.
Avatar billede guttler Nybegynder
12. juni 2003 - 20:31 #6
Det lyder rigtigt. Ved du også hvor man kan få fat i det henne?
Avatar billede design Nybegynder
12. juni 2003 - 20:35 #7
Hos din lokale 3ds-max forhandler
(jeg ved ikke hvem det er i øjeblikket)
prøv http://www.3d-connection.dk/
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. juni 2003 - 20:39 #8
ok sorry :)
Avatar billede guttler Nybegynder
12. juni 2003 - 20:40 #9
ok har selv lige fundet noget nu der hedder people-n-motion http://www.marlinstudios.com/products/people/people.htm
Avatar billede guttler Nybegynder
12. juni 2003 - 20:41 #10
men tak for det...