Avatar billede kial Nybegynder
10. juni 2003 - 16:53 Der er 3 kommentarer

Tilknytning af regneark (HTML) som hjemmeside

Hvordan laves en hjemmeside i Outlook til startvisning af et regneark der bl.a. indeholder "grupper og disposition".

Jeg har forsøgt at lave en ny mappe under offentlige mapper, hvor jeg har valgt egenskaber og hjemmeside (højre klik på side) og der linket til et regneark.

Problemet er at regnearket kun vises et split sekundt.

Kan problemet evt. løses ved at lave en rigtig HTML side, hvor regnearket er indlejret i HTML-side, og hvis det virker, hvordan laves det?
Avatar billede kial Nybegynder
26. marts 2004 - 12:13 #1
Lukker spm

KIAL
Avatar billede kial Nybegynder
30. marts 2004 - 22:49 #2
-
Avatar billede kial Nybegynder
30. marts 2004 - 22:58 #3
bla