Avatar billede netsrac Praktikant
01. december 2000 - 23:20 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Admin >> Vil have den gamle søgemaskine TILBAGE NU!

Nu har jeg længe irreteret mig over jeres nye søgemaskine i synes sikker selv den er skide smart, men jeg synes det er noget være rod at hvis f.eks. leder efter noget asp hvor et bestemt ord indgår så skal man søge i alle kategorier og får en masse urelavente spørgsmål som resultat, det må da være muligt at lave en kombination så man stadig kan søge i en bestemt kategori og KUN i den.....
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. december 2000 - 23:46 #1
Jeg er delvist enig! Jeg synes også det skal være muligt at søge i en bestemt kategori.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
01. december 2000 - 23:46 #2
netsrac:> de behøver ikke tildele spm. her i kategorien point.
Avatar billede halnet Nybegynder
02. december 2000 - 00:35 #3
ENIG!!

- Anders
Avatar billede overload.dk Nybegynder
02. december 2000 - 02:56 #4
jeg syntes oxo den skal skiftes ud! - den gamle er var helt klart bedre, også selvom den nye søger efter hvad der mest sandsynligt man leder efter...
Avatar billede laserzap Nybegynder
02. december 2000 - 10:52 #5
Jeg er fuldstænig enig, i at den gamle søgemaskine skal tilbage !
Avatar billede speedy Nybegynder
02. december 2000 - 12:40 #6
det kan jeg kun sige at jeg også er enig i.

/SpEeDy
Avatar billede nomiz Nybegynder
02. december 2000 - 12:42 #7
enig
Avatar billede logan-raarup Nybegynder
02. december 2000 - 12:47 #8
Enig!
Avatar billede dna Nybegynder
02. december 2000 - 12:50 #9
hamrende enig...! :-) ...hvis man kan være sådan noget !!

dna
Avatar billede stigc Nybegynder
02. december 2000 - 13:28 #10
enig
Avatar billede kasseper Nybegynder
02. december 2000 - 13:31 #11
ENIG
Avatar billede prodic Mester
02. december 2000 - 15:57 #12
jeg kan nu godt lide den nye, ville bare vælge at lave lidt om på den. Såsom søgning i kategorier og den slags. Men den nye har jeg ikke haft problemer med endnu.
Avatar billede netsrac Praktikant
02. december 2000 - 16:43 #13
Det er da altid noget at vide at jeg ikke er den eneste der synes at den gamle var langt bedre.

oo00(\"Mon der kommer en reaktion fra Admin\")
Avatar billede martens Guru
03. december 2000 - 01:04 #14
enig, selvom man kunne finde træsko i den gamle !

http://www.eksperten.dk/spm/21328
Avatar billede LNG.DK Novice
03. december 2000 - 01:09 #15
ENIG
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
03. december 2000 - 14:16 #16
Vi arbejder videre med den nye søgning, men er opmærksom på problemet med bl.a. søgningen pr. kategori.
Avatar billede netsrac Praktikant
03. december 2000 - 14:57 #17
Problem ?? Det er ikke kun et problem, det er spild af tid at prøve at finde noget i den nuværende søgemaskine..
Avatar billede stigc Nybegynder
03. december 2000 - 15:42 #18
søgning per kategori!
søgning per egen stillede spm!
søgning per egen deltagelse i spm!
Avatar billede netsrac Praktikant
03. december 2000 - 16:00 #19
stigc ja det ville også være rart...