Avatar billede lrd Nybegynder
09. juni 2003 - 08:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fairplayer kåres

http://www.ebruger.dk/forum/message.asp?id=87

Jeg faldt over denne på Ebruger og synes da egenligt forslaget er værd at tænke over. Jeg ved ikke om jeg skulle oprette tråden her eller bare kommentere den på Ebruger men prøver altså alligevel. Jeg synes bare godt der kunne ske lidt nyt herinde og synte da dette forslag ville være fedt at få her på E. Håber på lidt respons enten dårlig eller god :-)

Fortsat god søndag til alle eksperterne

MvH Lrd
Avatar billede fromsej Praktikant
09. juni 2003 - 10:40 #1
Det er meget svært at kåre, ene og alene fordi der er så mange kategorier og brugere.
Folk der arbejder med programmering og programmer, bevæger sig ikke så ofte rundt i Hardware og andre kategorier, som ikke har deres umiddelbare interesse, ligesom HW gutterne/inderne nok ikke kommer så tit i de andre kategorier.
Idéen som sådan er udmærket, men uigennemførlig, desværre.*S*
God søndag til dig Lrd.
Avatar billede lrd Nybegynder
09. juni 2003 - 11:50 #2
Tak for respons Fromsej :-)

Nej du har nok ret i at det bliver svært når nu vi har alle de kategorier.
Synes bare det kunne være fedt med en slags "ugens højde springer" eller sådan noget :-) Lader tråde stå åben for andre indlæg

Lrd
Avatar billede izemate Nybegynder
09. juni 2003 - 19:40 #3
ellers kunne man lave en inden for hver kategori ex "opgaver" eller "design" hvorefter de belønnes med ex 100 point
Avatar billede 7th Praktikant
10. juni 2003 - 03:17 #4
Mægtig ide, især set i lyset af at det er mig som er brugt som eksempel ;) Hvis der skal laves en blackliste, skal der bestemt også laves en fairplayliste. Ideen er skam ikke uigennemførlig. Det kræves blot en boks ud for hver kommentar/svar fra en bruger. Hvis man så synes brugeren skal komme i betragtning til fairplayprisen, så trykker man ganske simpelt på boksen :) Der kræves selvfølgelig nogle justeringer, så diverse fjolser ikke sidder og stemmer i en lang dur på latterlige indlæg, men det er op til andre at finde ud af det.

Jeg mener ikke at fairplay ene og alene skal bedømmes udfra aktivitet. F.eks hvis en bruger kommer til at spørgsmål, som er blevet lukket uden en god løsning, og at denne bruger så hjælper til med at finde frem til den relevante løsning, da burde det i sig selv give anledning til at komme i betragtning til fairplayprisen.
Avatar billede mikoalngelo Nybegynder
18. juni 2003 - 12:02 #5
Jeg er aldeles enig med 7th.
Der kunne jo også laves en for godt sprog...
Avatar billede lrd Nybegynder
28. juni 2003 - 13:53 #6
lukker