Avatar billede drj68 Nybegynder
06. juni 2003 - 23:21 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

3ds max 5 tut problem

er ved at kigge på tut'en på: http://www.voidix.com/glasstube.html !!

Men hvordan reseter max og vælger torus knot object så jeg kan tegne de cirkler??
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. juni 2003 - 23:26 #1
Du går op i file -> reset

Derefter går du over i menuen til højre og vælger den der hedder create Det er den første af de faneblade du ser. Derefter vælger du Geomatry  Den står sikkert på det og trykker på dropdown menuen og vælger Extendet Primitivs  og vælger torus knot
Avatar billede michael-k Nybegynder
06. juni 2003 - 23:48 #2
Hvis det forvirre dig at du ikke kan se det icon som der vises i tutorialen, er det fordi de bruger menuen i toppen. Bruger den ikke selv særlig tit og den er nok ikke fremme hos dig hvis du aldrig har brugt den. Så tryk Y , 2  <--- ja du skal også trykke  , ind    Så får du den frem.  Så vælg object, det er den første faneblad. Så ligger den der sammen med alle de andre objekter.
Avatar billede drj68 Nybegynder
07. juni 2003 - 13:14 #3
okay tak... da jeg skal redigere i det i photoshop kan man så ikke på en eller anden måde med f.eks. et plugin lade sig gøre at gemme i photoshop format???
Avatar billede michael-k Nybegynder
07. juni 2003 - 15:59 #4
jo måske er jeg ikke lige klar over, men kan se du kan gemme i illustrator format hvis du vælger export, så måske det kan bruges.
Ellers er det bare at render det og gemme som jpg
Avatar billede snigeren Nybegynder
18. juni 2003 - 14:00 #5
du skal render det og gemme som .tif  hvis du gør det gemmer den alpha channels som du så kan bruge i photoshop.

/Snig
Avatar billede drj68 Nybegynder
02. juli 2003 - 00:12 #6
havde helt glemt dette spm.. tak for hjælpen da!!
Avatar billede snigeren Nybegynder
02. juli 2003 - 00:51 #7
så lidt da =)