Avatar billede master_orion Nybegynder
05. juni 2003 - 20:22 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

KØB af SLOT A bundkort

Hej,

Jeg er interesseret i at købe et bundkort med SLOT A mit nuværende er nemlig brændt af..!
Om det er privat køb eller om I kan finde en butik som stadig sælger dem er under ordnet.
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juni 2003 - 20:33 #1
Check www.papkassen.dk og www.dba.dk for Compaq Presario 500-600 MHz
Athlon - de er med slot A og der blev solgt et par hundredetusinde
af dem for 3-4 år siden under den første hjemme-PC ordning og
de må kunne fåes for få hundrede kroner (når det er uden HDD/CDR/CDRW/skærm
som sikkert er skrællet til nye maskiner).
Avatar billede dsjk Novice
05. juni 2003 - 21:37 #2
De har nogle her: http://www.shg.dk/
Under Produkter>Hardware>bundkort

dsjk
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juni 2003 - 21:41 #3
dsjk>

SHG er en glimren de butik.

Men jeg tror ikke at de sælger 3 år gamle bund-kort !

slot A <> socket A
Avatar billede dsjk Novice
05. juni 2003 - 21:47 #4
arrh, min fejl.
Avatar billede master_orion Nybegynder
05. juni 2003 - 22:04 #5
ja det er lidt det som er problemet ingen sælger sådan et gammelt bundkort mere.. Og der er ingen tilsalg på de 2 nævnte sider.. og jeg har også været igennem en jubii søgning på salg af brugt hardware hvor der var en masse butikker som havde en masse lort til at ligge! men selvfølgelig ingen SLOT A bundkort. Øv øv Håber at der er en eller anden der ligger inde med et han gerne vil af med.. :)
Avatar billede luj1943 Nybegynder
05. juni 2003 - 22:06 #6
Avatar billede arne_v Ekspert
05. juni 2003 - 22:07 #7
Jeg smed et ud for nogle måneder siden.

:-(
Avatar billede master_orion Nybegynder
29. juni 2003 - 21:37 #8
Har nu fået købt mig et og lukker derfor dette spørgsmål! Prisen blev 100,- + porto