Avatar billede riversen Nybegynder
03. juni 2003 - 17:11 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Top 10 listen

Jeg kom til at tænke på, om der egentlig er den store idé i top 10 listen længere. Der er jo ikke rigtigt nogen nye der har en jordisk chance for at komme på den med mindre de gider at yde en virkelig god indsats i lang lang tid.

Er det ikke bedre at nulstille top 10'en så den giver et reelt billede af hvem der egentlig er dygtig. Det samme med top 10'er for hver kategori.
Avatar billede popsy Novice
03. juni 2003 - 17:13 #1
Burde have været gjort, dengang man indførte max 200 point reglen efter min mening.
Avatar billede lrd Nybegynder
03. juni 2003 - 17:14 #2
ENIG :-)

Kæmper og kæmper men kommer jo aldrig på skidtet alligevel :-)

Lrd
Avatar billede soreno Praktikant
03. juni 2003 - 17:15 #3
Måske det var bedre at vise antal besvarede spørgsmål end antal points (eller måske begge 2).

Idag er maks. 200 points. Det har det ikke altid været. Derfor kan det være svært for nye at komme til.
Avatar billede riversen Nybegynder
03. juni 2003 - 17:15 #4
soreno: men det vil en nulstilling jo løse ikke. Men begge dele ville også være en god idé
Avatar billede soreno Praktikant
03. juni 2003 - 17:18 #5
Jeg synes at tidligere brugere som måske ikke er så aktive mere skal kreditteres for deres indsats. Det vil en nulstilling af points ikke gøre. Derfor mit forslag om antal besvarede spørgsmål - så har alle en chance.
Avatar billede riversen Nybegynder
03. juni 2003 - 17:20 #6
soreno: det eneste misvisende ved det...og det er måske kun en lille detalje...er, at besvares et spørgsmål af 5 personer vil de alle 5 få tildelt æren for at have svaret på spørgsmålet, hvor man med point kan regulerer det lidt. Men man er trods alt aktiv.
Avatar billede riversen Nybegynder
03. juni 2003 - 17:22 #7
og når nu vi er ved idéerne kunne det vel også være "sjovt" nok at kunne se under oplysninger om en bruger, hvilke top-lister han/hun er på.
Avatar billede geforce3 Praktikant
03. juni 2003 - 17:23 #8
Det med at se under info hvilken plads man er på synes jeg er en meget god idé:)
Avatar billede soreno Praktikant
03. juni 2003 - 17:24 #9
Det er korrekt. Men det synes jeg stadig er mere rimeligt end at én får tildelt "æren" fordi vedkommende er 10 sekunder hurtigere til at lægge et svar.

Men det handler jo om holdninger. Jeg synes at alle der har bidraget til løsning af et problem skal kreditteres (ved f.eks. point). Andre synes at én skal have points - typisk den første der lægger et svar.
Avatar billede riversen Nybegynder
03. juni 2003 - 17:27 #10
holder admin mon øje med denne kategori?
Avatar billede soreno Praktikant
03. juni 2003 - 17:29 #11
Et godt udgangspunkt mener jeg ville være hvis probrugerene får mulighed for at vælge en ekstra boks hvor "antal besvarede spørgsmål" står i.
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. juni 2003 - 17:38 #12
protest!

så længe jeg står på top ti listen er mit pro medlemskab nemlig gratis, så jeg protesterer.
Avatar billede riversen Nybegynder
03. juni 2003 - 17:40 #13
retaxes: det er den månedlige top 10 det afhænger af og den bliver jo allerede nulstillet hver måned, så du overlevet nok
Avatar billede geforce3 Praktikant
03. juni 2003 - 17:40 #14
Retaxes>> Det har ikke noget med top10 at gøre.. Du skal ligge blandt de 100 der har tjent med i denne måned på denne liste http://www.eksperten.dk/pointstat.phtml
Avatar billede soreno Praktikant
03. juni 2003 - 17:40 #15
Protest mod protesten ! :-)

Det er fordi du er blandt de 100 der månedligt tjener flest points.

Se: http://www.eksperten.dk/enyt.phtml?id=114
Avatar billede geforce3 Praktikant
03. juni 2003 - 17:41 #16
med=mest;)
Avatar billede riversen Nybegynder
03. juni 2003 - 17:41 #17
ja sorry...100 ikke 10 :-)
Avatar billede retaxes Nybegynder
03. juni 2003 - 17:47 #18
nå, så er jeg mere rolig ;o)
Avatar billede lrd Nybegynder
03. juni 2003 - 17:54 #19
Hvad pokker jeg er sq da på top 10 i diverse :-)
Juhuuu så længe det varer