Avatar billede feztar Nybegynder
27. maj 2003 - 12:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

mangler cd-rom drev

Jeg har en brænder, som ville geninstalleres, og så ville den slette et par dll filer, som den ikke skulle bruge mere (det sagde den ihvertfald) så det sagde jeg ja til, og nu har jeg lige pludselig ikke nogen cd-rom drev, jeg har tjekket ledninger, så jeg er sikker på at det ikke er det.. jeg kører med win98SE...
Kan nogen hjælpe mig?
Avatar billede Slettet bruger
27. maj 2003 - 12:39 #1
Prøv:

Kontrol Panel -> Tilføj ny hardware....

Finder den heller ikke drevet efter reboot ?
Avatar billede feztar Nybegynder
27. maj 2003 - 12:42 #2
det hjalp ikke
Avatar billede newbie.dk Praktikant
27. maj 2003 - 12:44 #3
Kan du se drevet i enhedshåndteringen? Hvis, slet det og genstart...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
27. maj 2003 - 12:44 #4
PRØV..:

fjern drevet i enhendshåndtering. så geninstallere den.
check om det er genkendt i bios.
geninstaller inf filer til dit mobo, fra hjemmesiden.Nogle mbér er det et chipset setup. Kan du ikke finde det, så kig i/på din motherboard cd.