Avatar billede Hitman Praktikant
26. maj 2003 - 12:23 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

Opgave om KiMs ( www.kims-as.dk )

Hejsa eksperter :O)

Jeg er igang med et årsprojekt på handelsskolen.
Vi har valgt at have om KiMs ( www.kims-as.dk )

Jeg skal finde svar på følgende spørgsmål omkring KiMs:

1. Hvordan har Internettet påvirket salget?
2. Hvordan har IT påvirket markedsføringen?
3. Hvilke fordele og ulemper er der ved markedsføring via Internettet?
4. Hvordan har IT generelt påvirket KiMs?

Jeg har prøvet at se inde på www.kims-as.dk men jeg kan ikke rigtigt finde svar på nogle af mine spm. :O(

Det ville være fedt hvis i kendte nogle steder hvor jeg kunne finde svar på disse spm.

Mvh
xxxHitmanxxx

PS: point gives efter hvor brugbart svar der gives :O)
Avatar billede groggy Nybegynder
26. maj 2003 - 12:41 #1
Jeg kender ikke en side der kan svare på jeres spørgsmål. Men hvad med at prøve at skrive til KiMs. Det ku jo tænkes, at de ville være behjælpelige med at svare på jeres spørgsmål? Det er da i hvert fald et forsøg værd!
Avatar billede groggy Nybegynder
26. maj 2003 - 12:44 #2
Her er i hvert fald hvad du skal bruge for at kontakte dem:

KiMs A/S
Sømarksvej 31-35,
DK-5471 Søndersø
Danmark
Tlf: +45 63 89 12 12
Fax: +45 64 89 31 20
e-mail: kims@kims.dk
Avatar billede Hitman Praktikant
26. maj 2003 - 13:05 #3
Hey groggy :O)

Vi har allerede skrevet en mail til dem.
Vi fik en retur, hvori der stod at de ikke ønskede at hjælpe os med vores spm :O(

Såååeeee, den duer altså ikke :O(

Mvh
xxxHitmanxxx
Avatar billede dan_magnus Nybegynder
26. maj 2003 - 23:08 #4
http://www.dst.dk/dst

Prøv at fedte lidt rundt på Damarks Statistik, måske kan du finde noget, eller få nogle ideer til hvordan du kommer igang.
Avatar billede dan_magnus Nybegynder
26. maj 2003 - 23:11 #5
http://www.dst.dk/dst

Prøv at fedte lidt rundt på Damarks Statistik, måske kan du finde noget, eller få nogle ideer til hvordan du kommer igang.

Ups, det var faktisk et forsøg på et svar.
Avatar billede nstenberg Nybegynder
29. maj 2003 - 17:10 #6
xxhitmanxxx >> Hvis KiMs ikke kan/vil hjælpe dig med dine spørgsmål, ville jeg nok vælge at lave opgaven om en andet firma. Jeg vil nok våge at påstå at du ikke kan finde svar på dine spørgsmål hos andre end KiMs selv...
Avatar billede nstenberg Nybegynder
29. maj 2003 - 17:13 #7
Du kunne vel også prøve at sende en mail til Chips Koncernen (http://www.chips.fi), hvilket er det firma, som bl.a. ejer det danske KiMs.
Avatar billede Hitman Praktikant
05. juni 2003 - 23:01 #8
Jeg har nu lavet opgaven færdig.
Takker for hjælpen :O)

Mvh
xxxHitmanxxx