Avatar billede ellert Nybegynder
21. maj 2003 - 16:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ZoneAlarm og Webserver?

Hej!

Jeg har lige downloadet den gratis version af ZA...
Men ser nu, at man nu ikke kan se min egen webserver (IIS 5 -- win2k pro), hvis man bruger min globale ip?!

Er der nogen måde´, hvorpå man kan sætte ZA til at sige god for http-connections, den vej?

På forhånd tak!

// eLLERT
Avatar billede amplificator Nybegynder
21. maj 2003 - 16:34 #1
Bare luk op for port 80 i ZA.
Avatar billede ellert Nybegynder
21. maj 2003 - 16:36 #2
hmm, hvor?
Avatar billede amplificator Nybegynder
21. maj 2003 - 16:41 #3
Prøv at genstart serveren. Når den så beder om adgang til at bruge nettet kan du give den rettigheder til det. Der er også et sted hvor man kan sætte programmer på en liste over programmer som har rettighederne til at bruge nettet.
Avatar billede ellert Nybegynder
21. maj 2003 - 16:44 #4
nice