Avatar billede marielystvej Nybegynder
20. maj 2003 - 15:58 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Olympus c-5050

Er c-5050 et godt kamera eller findes der et bedre til prisen
Avatar billede kenp Novice
20. maj 2003 - 16:01 #1
Det kommer jo an på hvad du skal bruge det til!

Generelt er Olympus kameraer rigtig gode!

Men hvad koster det du har set det til!
Avatar billede Beach Mester
20. maj 2003 - 16:33 #2
Hvis du går ind på:
http://www.pcworld.com/reviews/article/0,aid,109153,00.asp
Så vil du nyde at se at det kamera du har i tankerne faktisk ligger øverst som Best Buy.
Så jeg ville ikke betænke mig på at smutte ud og købe det!

Prisen er så det næste, der ville jeg bruge nogle dage på at undersøge hvor man kan få det, hvad det koster og ikke mindst om der hvor de har det billigt også overholder købeloven til fulde så du ikke senere får problemer hvis uheldet er ude...

//Beach

PS: Hvis du bliver ked af dit nye køb vil jeg meget gerne bytte med mit Olympus C-830L *GG*
Avatar billede michael2690 Nybegynder
20. maj 2003 - 16:39 #3
du kan evt. søge på www.edbpriser.dk efter et billigere sted at købe dit produkt.
Avatar billede kenp Novice
20. maj 2003 - 16:51 #4
jeg har lige købt dette

http://www.olympus.dk/digital/c720uz.htm

og det er jeg vildt tilfreds med, har ikke så mange pixels (kun 3 millioner) men den har en ekstrem god zoom
Avatar billede hr.usb Nybegynder
20. maj 2003 - 17:00 #5
Olympus kameraer har en usædvanlig god tilkobling til USB-Porten.
Kameraet bliver oprettet som et særskilt drev.
læs evt. her. de fleste oplympus er beskreven.
http://shopbasic.dk/mall/shop_varer.asp?cat_id=68261&shop_id=5957
Avatar billede sarkis Nybegynder
22. juni 2003 - 03:52 #6
Har selv Olympus 5050eren og er meget tilfreds. Tilslutning til pc er som et leg. Tager fremragende billeder og har et hav af manualer indstillinger. Har haft den siden januar og er meget glad for den :-)