Avatar billede killakurt Nybegynder
20. maj 2003 - 15:42 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Menneskers dpi

Nogen der ved hvor man kan finde en tabel over hvor mange DPI der er på forskellige ting (kameraer, menneskers øje osv) ?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
20. maj 2003 - 15:49 #1
For at kunne angive en DPI, kræves det at et billede netop bliver dannet af punkter. Da det ikke er tilfældet med feks. det menneskelige øje eller analoge kameraer, kan der ikke angives DPI for disse.
Avatar billede killakurt Nybegynder
20. maj 2003 - 17:15 #2
Jeg har da ellers set i et blad (kan ikke huske hvilket) at menneskers øjne så med 80 millioner dpi eller sådan noget men ville gerne vide det præcise
Avatar billede killakurt Nybegynder
24. maj 2003 - 12:26 #4
Erhmm det er sikkert meget godt, kan ikke lige finde hvor det står henne, skriver du ikke lige det? så får du point :)
Avatar billede backside Nybegynder
24. maj 2003 - 12:42 #5
Det vigtigste står på denne side:
http://newton.dep.anl.gov/askasci/comp99/CS041.htm

Men der er jo stor uenighed om tallet, så du må nok selv drage dine egne konklutioner.
Avatar billede killakurt Nybegynder
28. maj 2003 - 09:12 #6
Kan du ikke skrive et tal?
Avatar billede backside Nybegynder
28. maj 2003 - 15:13 #7
Der nævnes 3400 dpi, og 17.000 dpi
Hvad der er mest rigtigt ved jeg ikke.
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
04. juni 2003 - 15:32 #8
tror vist det er 17.000

takker for svaret

opretter du et svar?
Avatar billede backside Nybegynder
10. juni 2003 - 12:26 #9
Hvis det er mig du mener har jeg svaret tidligere. ;)
Avatar billede killakurt Nybegynder
14. august 2003 - 11:49 #10
nu får du point selvom dit svar ikke er korrekt