Avatar billede robotten Praktikant
20. maj 2003 - 10:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Et ganske simpelt layout spm. + søg på æ, ø og å

Hej

Kan søgboksen ikke gøres en smule større (el. teksten mindre?), så g'erne ikke ligner q'er?

Jeg kan heller ikke søge på de tidligere spm. der er stillet vedr. søgning på æ, ø og å, så tager lige det med her også: Hvorfor kan det ikke lade sig gøre? Ret frustrerende at søge uden denne mulighed.
Avatar billede blyno Praktikant
20. maj 2003 - 17:10 #1
Jeg har spurgt om samme tidligere (vedr. æ, ø og å) http://www.eksperten.dk/spm/318107 dog uden noget feedback - så jeg lytter lige med for at se hvad der sker :-)
Avatar billede robotten Praktikant
26. maj 2003 - 10:23 #2
Her sker jo ikke en dyt...  Skuffende....