Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
19. maj 2003 - 19:25 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

lidt all round viden

Hej

Hvor mange point får man pr. dag og får man renter af dem man har da jeg synes jeg bruger forholdsvis mange. Men stadig har rigeligt.

I starten da jeg brugte eksperten.dk kunne man får de nyeste og de tidligst besvarede spørgsmål midt på siden. Det kunne jeg bedre li' end den menu til venstre. Måske et lille hint til admin'erne til og smide en underside hvor det er. Siger jo ikke det skal være på forsiden ligesom dengang. :-)

Er der ikke en måde og give flere point end 200 på?
Jeg mener at der engang var men kan ikke huske hvordan og hvor!

Hvor mange brugere er der i alt?

Hvis man accepterer flere brugeres svar. Deles pointene så ud til dem eller får de alle det samme?
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
19. maj 2003 - 19:28 #1
hov i må gerne flytte spørgsmålet til en anden kategori så nogle brugere kan benytte de uddelte point!
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 19:31 #2
5 pr dag. Nej du må ikke give mere end 200
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 19:32 #3
Læs reglerne
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 19:33 #4
Avatar billede mat Nybegynder
19. maj 2003 - 19:35 #5
Hvis du vil acceptere flere brugeres svar vælger du avanceret for selv at fordele eller markerer alle og vælger accepter - så deles pointene ligeligt mellem alle svarere.

Antallet af totalt brugere er væsentligt højere end antallet af brugere der deltager aktivt på forummet.

Jo man kunne engang give ligeså mange pointr man ville men det er lavet om.

mvh mat
Avatar billede mat Nybegynder
19. maj 2003 - 19:36 #6
- så vidt jeg ved ihvertfald :)
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 19:37 #7
Smider et svar da du har fået besvaret dine spørgsmål :-)
Avatar billede mat Nybegynder
19. maj 2003 - 19:38 #8
Det plejer også at være god kotyme ikke at give (eller tage) point for spørgsmål omkring brugen af eksperten ;)

- så vidt jeg ved ihvertfald :)

mvh mat
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 19:38 #9
Du får jo oz point for at hjælpe andre her på E som du allerede ved.
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 19:39 #10
Hehe det er jo de uskrevne regler mat :-)
Avatar billede mat Nybegynder
19. maj 2003 - 19:42 #11
:)
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
19. maj 2003 - 19:46 #12
mat smid du bare et spørgsmål så får du også.

Så kan jeg få det prøvet.

Tak for hjælpen
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 19:47 #13
Så lidt du
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
19. maj 2003 - 19:47 #14
Hvad skete der forresten med ham du tog med det ulovlige splinter cell spil?
Blev han i det mindste ikke slettet fra eksperten?
Avatar billede mat Nybegynder
19. maj 2003 - 19:48 #15
nej tak jeg springer over :)

mvh mat
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 19:49 #16
Aner det ikke. Men håber det da
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 19:50 #17
Nok ozz bedre jeg hopper over her :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
19. maj 2003 - 20:03 #18
brianalbertsen>>I denne kategori, og i det hele taget med spørgsmål om brugen af eksperten, skal der ikke uddeles point.*S*
Så lav et svar selv og accepter det.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
19. maj 2003 - 20:10 #19
fromsej må man ikke eller kan jeg give lrd dem?
Eller var det med pointene du også hoppede over?
Avatar billede fromsej Praktikant
19. maj 2003 - 20:14 #20
Du må godt, men der er ingen grund til det.
Den slags hører til kategorien "Gratis spørgsmål"*S*
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
19. maj 2003 - 20:19 #21
nå lrd.
Det ser bedre ud hvis jeg ikke giver dig dem. Folk kunne jo tro vi snød hehe.
Hvis du insisterer på dem trods dine 9000 og et eller andet point kan du lægge et spørgsmål mere.

Jeg vil dog give dig min stemme som co/admin istedet. Tænkte du ville blive mere glad for det! Så har jeg da også fortjent et tak hva? :-) LOL

Hmm til jer andre tak for hjælpen og fortsat god aften.
Avatar billede lrd Nybegynder
19. maj 2003 - 20:21 #22
Ejj sagde oz før jeg ikke vil have dem. Sprøgsmål om E er gratis så nyd det min ven :-) Og god aften til dig
Avatar billede lrd Nybegynder
20. maj 2003 - 10:56 #23
Lukkede du ikke her??
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
21. maj 2003 - 00:29 #24
jojojo lukker nu :-)

Tak for hjælpen.