Avatar billede niels-en Nybegynder
27. november 2000 - 15:23 Der er 7 kommentarer

snyd

Den eneste udvej til at folk ikke snyder her på eksperten er at fjerne velkomstpoint!!!
Avatar billede powell Nybegynder
27. november 2000 - 15:24 #1
Så hvis man ønsker hjælp her og nu, og ikke er bruger af eksperten, så kan man ikke få hjælp!
Avatar billede keysersoze Guru
27. november 2000 - 15:25 #2
hvordan vil du så have, at en total nybegynder skal kunne stille et spørgsmål?

mange af dem der kommer herind kommer her for at få hjælp, og hvor utroligt gerne de end vil, så er det jo ikke sikkert de kan svare på nogle spørgsmål er derved få point... og de fem point pr. dag er måske ikke nok...
Avatar billede dalmanatus Nybegynder
27. november 2000 - 15:25 #3
Man skal da have lidt at give af, hvis man nu kommer her for at få hjælp....

Således kan man få svar på sit spørgsmål, men der er nogle der er MEGET fedtede, og andre der giver urealistisk høje point.... men det afhænger vel af hvor slemt man ønsker svar på sin problemstilling....
Avatar billede niels-en Nybegynder
27. november 2000 - 15:25 #4
Nå ja...
Dum ide...
Men så må man jo bare vente nogle dage, til man har sparet p. sammen...
Avatar billede xtom2 Nybegynder
27. november 2000 - 15:27 #5
I don\'t think so.
Avatar billede powell Nybegynder
27. november 2000 - 15:29 #6
Og det ville sikkert skræmme snyderne væk...Næppe, der er stadig nogen som har en konto her på eksperten, og engang imellem kommer de frem overfører en h...... masse point til en anden bruger (som så også er dem selv) som vi finder ud af, og derved bliver begge brugere slettet.

Det kan godt se ud som om her er mange snydere, men sålænge adminerne ikke klager over at det tager hovedparten af deres tid, så kan vi jo klappe det varme brød så længe.

Hvis man derimod regner på hvor står en del af de medlemmer der er her snyder, så er procentdelen lille, vi er trodsalt i nærheden af en 14-15.000 brugere.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
28. november 2000 - 13:32 #7
Powell/kersersoze>> enig !