Avatar billede gizp Nybegynder
18. maj 2003 - 18:34 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Problem med Trillian

Hej!

Jeg har et problem med Trillian. Efter jeg har installeret det, duer mit Internet ikke. Nogen der kan hjælpe??

Har Stofa FlexRate!

/gizp
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2003 - 18:44 #1
ehm.... hvordan har du så lavet det her indlæg?

og hvis du ved at det er trillian der er problemet, har du så prøvet at afinstallere det?
Avatar billede gizp Nybegynder
18. maj 2003 - 18:48 #2
phunkypopcorn -> Hvad mener du??

Jeg har prøvet at afinstallere det, og så virker internettet fint! Men nu ville jeg gerne bruge programmet!
Avatar billede webcreator Nybegynder
18. maj 2003 - 18:52 #3
Gizp > Lige et lille råd. Hold dig fra Trillian. Det har aldrig givet andet en bøvl. Det er et skod program, som godt nok hævder at kunne håndtere flere forskellige chat-metoder, herunder ICQ og IRC - men det må siges at være en "detalje", at programmet er meget dårligt til det.

Hvis du vil have en ordentlig ICQ Client, så benyt Mirranda i stedet.
Avatar billede Slettet bruger
18. maj 2003 - 18:57 #4
heh du asgde at dit internet ikke virkede, og så ville jeg bare høre hvordan du så var kommet på eksperten for at fortælle det.

Bortset fra det så kan jeg kun give webcreator ret, trillian er ikke noget der kan udløse de store hurra råb, det kommer det måske engang til, men pt er det noget skidt, det bedste er nu engang at køre icq irc msn y!messenger og AOL messenger for sig
Avatar billede webcreator Nybegynder
18. maj 2003 - 19:03 #5
Hent Miranda her : http://download.com.com/3001-2150-8956910.html

Den kan også håndtere fx. MSN. Kan ikke huske om den kan klare andre typer.
Avatar billede kenp Novice
18. maj 2003 - 20:12 #6
webcreator, jeg har bruger trillian, og jeg har ingen absolut ingen problemer med den, og har aldrig haft det!
Avatar billede gizp Nybegynder
25. maj 2003 - 15:38 #7
Intet svar jeg kunne bruge!!