Avatar billede dtwa Nybegynder
25. november 2000 - 17:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

HP 9600e og bærbar 600mhz

Jeg kan ikke få min ny erhvervelse til at fungere korrekt.
Jeg har prøvet med nero burn og med den software der fulgte med brænderen, har prøvet på alle hastigheder uden held både på audio og data cdér.

jeg bruger:
win me
pc card (slim scsi 1480 A)
der er dvd drev i pcér

Er der mon nogen der har en løsning ? PFH tak
Avatar billede pcms Nybegynder
27. november 2000 - 15:14 #1
Som du selv siger, er jeg sikker på at brænder programmet ikke fungere korrekt under Win ME. Jeg har selv HP af ældre dato her er det Easy Creator, men ved opdatering til Win98 SE var jeg nødtil at få Easy Creator 4.0 den nye version derefter var problemet løst. Så jeg kunne forstille mig at selv det nye brænderprogram ikke fungere med WinME.
Avatar billede krusnof Nybegynder
27. november 2000 - 19:15 #2
Hej dtwa

Jeg kører selv WInME, men i modsætning til mange andre, så kører mit ligeså godt som mit gamle Win98SE. Jeg brænder selv med Nero og bruger version 4091, som hørte med min brænder. Da jeg så prøvede at opdatere til 5013, så kunne jeg ikke brænde noget som helst. Fejlen ligger altså i versionen af programmet, som egentlig er ulogisk, når det er en nyere version. Men under alle omstændigheder ville jeg anbefale dig at opdatere dine brænder drivere.
Skriv en mail til dig, så kan jeg lige hjælpe dig med evt. problemer omkring brænderen.

Krusnof