Avatar billede sundgod Nybegynder
11. maj 2003 - 08:19 Der er 5 kommentarer

Opgradering fra home til pro XP

Jeg har XP home og ønsker opgradering til pro. Har købt en pro-udgave der meddeler at den ikke kan opgradere hvorefter den har installeret sig parallelt. Kan jeg "overføre" min XP Office-pakke til pro-installationen, samt andre kompatible programmer, uden at skulle reinstallere. (Jeg vil gerne bruge min 2. installationsret på officepakken til min bærbare PC). Hvis dette kan lade sig gøre - og helst med en anvisning på hvordan - vil jeg også gerne vide hvordan jeg til sidst afinstallerer min "home-edition" totalt.
Hvis intet af dette kan lade sig gøre hvordan kan jeg så ændre min startskærm så jeg ikke skal vælge hvilken en af XP'erne jeg vil åbne i. Jeg vil i værste fald så fortsætte med min home-edition - men min PC starter nu automatisk op i pro-udgaven hvis jeg ikke fra start foretager et andet "valg".(Med pile og enter).

Mvh
Sundgod
Avatar billede arnelars Nybegynder
11. maj 2003 - 08:40 #1
her kan du i hvert fald fortælle systemet hvad den skal starte op i.
på skrivebordet - højreklik på denne computer - avanceret - indstillinger - foroven kan du se hvad du vil have den starter op i.
det er aldrig godt at opdatere et kørende operativsystem men selvfølgelig kan det lade sig gøre.
lad første boot i bios være cdrom og start forfra. her kan du også fjene og oprette partitioner lige som du ønsker.
m.v.h
Avatar billede lrd Nybegynder
11. maj 2003 - 09:09 #2
Avatar billede lrd Nybegynder
11. maj 2003 - 09:11 #3
Avatar billede lrd Nybegynder
12. maj 2003 - 12:30 #4
Kommer her feedback eller??
Avatar billede lrd Nybegynder
12. juli 2003 - 14:18 #5
Få nu givet feedback her eller luk tråden!!