Avatar billede larsbl Nybegynder
09. maj 2003 - 21:39 Der er 11 kommentarer og
2 løsninger

kodefri dvd til pc

Det er muligt at gøre sin dvd-afspiller i computeren kodefri vha. et lille program der hedder DVDRegionFree21. Men det virker øjensynligt kun med den rette kode...... Efter ca. 15 min. afspilning stopper filmen, og registreringsvinduet popper op. HJÆLP........
Avatar billede donwang Nybegynder
09. maj 2003 - 21:43 #1
Så må du jo købe det:O)...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. maj 2003 - 21:43 #2
er det som du efterlyser den rette kode?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
09. maj 2003 - 21:44 #3
Fulgte der ikke et program med da du købte din dvd?
Avatar billede donwang Nybegynder
09. maj 2003 - 21:45 #4
Avatar billede henninga Novice
09. maj 2003 - 21:54 #5
Prøv at kigge her  http://www.dvdidle.com/faq-dvd-region-free.htm

2. Why I still get the pop up window which ask me to change the region settings?
1) Make sure that you select right DVD drive in "Settings" -> "General" window.
2) Uninstall and reinstall DVD Player software to see the result.
3) If the problem still exists, please contact us at support@dvdidle.com.

Men dit problem er, at du ikke har købt programmet og prøveversionen lader dig kun se 15 minutter.
HenningA
Avatar billede larsbl Nybegynder
09. maj 2003 - 21:58 #6
DVD Genie har fået dårlige Ratings. Men du har nok ret, jeg bliver vel nok nød til at købe det, HVIS.... ingen har koden.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. maj 2003 - 22:01 #7
larsbl => du her ny her, nærlæs venligst reglerne et par gageg, TAK
især § 2.1.16 ;o)

http://www.eksperten.dk/regler.phtml
Avatar billede henninga Novice
09. maj 2003 - 22:01 #8
Nu er du vist ude i noget ulovligt noget !!!!
Serienumre er noget man køber.
HenningA
Avatar billede larsbl Nybegynder
09. maj 2003 - 22:01 #9
Ja det er kun en prøveversion, men omvendt, det skulle ikke afholde mig fra at benytte en "lånt" kode.
Avatar billede larsbl Nybegynder
09. maj 2003 - 22:04 #10
Det må i undskylde jeg havde ganske rigtigt ikke læst § 2.1.16. Jeg stopper her mens legen er god...... UNDSKYLD
Avatar billede aovergaard Nybegynder
09. maj 2003 - 22:04 #11
Det kan godt være at du mener sådan, men det bliver ikke herinde fra. Det er ulovligt at spørger efter koder samt at opgive koder. Du må hellere få lukket dit spørgsmål før en codamin kommer forbi og ser det.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
09. maj 2003 - 22:05 #12
Det kan godt være at der ikke er noget der kan afholde dig fra at bruge en "lånt" kode, men dansk lovgivning, samt ekspertens regler, og CoAdmin's kan afholde dig fra at få hjælp til at få den "lånte" kode her på eksperten.

Rkhdk / CoAdmin
Avatar billede larsbl Nybegynder
09. maj 2003 - 22:10 #13
Jeg undskylder endnu engang. Det er helt klart min fejl at jeg ikke har sat mig grundigt nok ind i reglerne. Det beklager jeg oprigtigt, og lover at det ikke skal ske igen..