Avatar billede michael-k Nybegynder
09. maj 2003 - 17:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Regler hvor vigtige er de og hvad kan de betyde.

Er ved at lave et regl sæt til 3dekspert, og har kigget lidt rundt på de forskellige community´s for at få lidt ider.

Jeg kom så til ekspertens som jo er meget detaljeret syntes jeg. Hvor vigtig er det at få skrevet nogle regler.
Her tænker jeg på hvis der skulle komme en anmeldelse på et eller andet der er linket til fra 3dekspert osv. Hvor vil man så stå som indehaver. Også selvom man har skrevet i reglerne at man ikke tager ansvar for det der bliver skrevet i forumet.

Har man ret til at udlevere personlige oplysninger til politiet, hvis de spørger ?

Hvis i har nogle vigtige punkter man skal have med vil vi være meget intresseret i det også.
Også hvis i er lidt inde i sådan noget lov og regler, vil vi også gerne vide om et reglsæt som ekspertens kan fortolkes på flere måder og evt hvordan man ville kunne skrive det så det ikke kan. :)

Det var vist det.
Avatar billede serverservice Praktikant
09. maj 2003 - 19:12 #1
godt spørgsmål
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. maj 2003 - 19:16 #2
hehe ja ;)
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. maj 2003 - 19:48 #3
svar