Avatar billede atro Nybegynder
09. maj 2003 - 14:14 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flytning m.m

Hej, jeg har lige et par spørgsmål.

Da jeg er flyttet hjemmefra i en lejlighed uden fastnet/adsl, og resten af familien bor hjemme (HUS), men flytter med i løbet af en måned til 2.  kan jeg ik bestille internet uden at binde mig for fastnet og adsl i 6 måneder. Det jeg leder efter er en løsning på at have internet begge steder, indtil alle flytter over i lejligheden og vi flytter fastnet telefonen over i lejligheden, og bestiller nyt adsl.

spørg bare løs, jeg er pænt desperat lige nu :p
Avatar billede keysersoze Guru
09. maj 2003 - 14:17 #1
erhm - hvorfor SKAL oprette fastnet? sidst jeg snakkede med CC var det ligegyldigt med fastnet for at få ADSL... det var i "gamle dage"

prøv lige at forhør dig en ekstra gang rundt omkring
Avatar billede atro Nybegynder
09. maj 2003 - 14:38 #2
okay, undersøgte nu også kun TDC da det er dem vi har atm. men hvis CC ik kræver fastnet er jeg da lige nød til at ringe dem op :)
Avatar billede keysersoze Guru
22. maj 2003 - 18:11 #3
fandt du ud af noget?