Avatar billede striboldt Nybegynder
07. maj 2003 - 16:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Blokke følger ikke med når jeg stretch

Hejsa Eksperter!

Jeg 'stretch' i nogle liner hvor der sider nogle symboler (blokke) på men de vil ikke følge med

Den vil godt hvis det er en indsadt blok men ikke hvis man laver det til en blok i tegningen

/fox
Avatar billede dla Praktikant
08. maj 2003 - 08:59 #1
Når du ’stretcher’ et område med blokke i, følger de blokke med som er helt indesluttet af dit stretch-område, dvs. indsæt-punktet (base point) skal også være med (uanset om de er indsat eller lavet i tegningen), dvs. du flytter den bare. Hvis du kun har fat i en del af blokken i dit stretch-område, flytter blokken sig ikke.
Avatar billede dla Praktikant
08. maj 2003 - 09:00 #2
...det skulle have været et svar...